اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کلوپ: رشفورد را نمی شناسم اما به او افتخار می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال لیورپول از فوروارد جوان منچستریونایتد به خاطر کارهای خیریه ای که انجام داده، تعریف و تمجید کرد.

کلوپ: رشفورد را نمی شناسم اما به او افتخار می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس، وقتی کرونا برای نخستین مرتبه در قاره سبز و از جمله انگلیس شیوع پیدا کرد، مارکوس رشفورد به یاری کودکان آمد.

فوروارد تکنیکی شیاطین سرخ با پشتیبانی چند نهاد، اقدام به تهیه وعده های غذایی برای کودکانی کرد که به خاطر کرونا، لطمه دیدند. وی حتی از دولت انگلیس خواست این کار را در شکلی گسترده و برای تمام طول سال انجام دهد.

حرکتی که البته مورد توجه دولت این کشور اروپایی واقع شد و عنوان شوالیه به رشفورد جوان رسید.

یورگن کلوپ، سرمربی موفق و آلمانی تیم لیورپول چندی بعد از افتخاری که گلزن یونایتد کسب کرد، به تعریف از بازیکن تیم نخست شهر منچستر پرداخت.

مسئول فنی لیورپولی ها گفت: اطمینان ندارم با کلماتی که استفاده می کنم، می توانم به طور کامل حس خودم را بیان کنم. باید بگویم کاری که مارکوس انجام داده، دلپذیر و باورنکردنی است. 

وی افزود: به رقابتی که میان باشگاه ها وجود دارد، کاری ندارم. در چنین مواقعی همه ما باید متحد باشیم و مثل رشفورد انسان باقی بمانیم.

کلوپ ادامه داد: در زمانه ای که برخی افراد مسئول کار خاصی نمی کنند، جای خوشحالی است. پسری که در شرایط سخت بزرگ شده و بااستعداد است، ریشه های خود را فراموش نمی کند. امیدوارم مادرش واقعا به او افتخار کند. من او را از نزدیک نمی شناسم اما واقعا به او افتخار می کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول