اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

مهلت 15 روزه رادوشوویچ به پرسپولیس/ دروازه‌بان کروات با سرخپوشان فسخ می‌کند؟

دروازه‌بان کروات پرسپولیس نامه اقدام فسخ قرارداد خود را به این باشگاه ارسال کرده و در صورت دریافت نکردن مطالباتش تا 15 روز آینده قراردادش به شکل خودکار فسخ می‌شود.

مهلت 15 روزه رادوشوویچ به پرسپولیس/ دروازه‌بان کروات با سرخپوشان فسخ می‌کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ادامه حواشی روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود بحث پرداخت وجود رادوشوویچ هم به یکی از معضلات سرخپوشان تبدیل شده است. این بازیکن که پس از لیگ قهرانان آسیا از کرواسی به تهران بازنگشته، نامه‌ای را به پرسپولیس و فیفا ارسال کرده که طبق آن در صورت دریافت نکردن مطالباتش، ظرف مدت 15 روز این قرارداد به شکل خودکار فسخ خواهد شد.

رادوشوویچ جدا از حدود صدهزار مطالبات خود آپشن‌های قرارداد و البته پاداش بازی با السد قطر و همچنین مبلغی که بازیکنان پرسپولیس پس از بازگشت این تیم در فرودگاه امام خمینی(ره) دریافت کردند را نگرفته و به همین دلیل پانزده روز به پرسپولیس مهلت داده تا این پول را پرداخت کند، البته رادو روی دریافت پاداش لیگ قهرمانان آسیا تأکید دارد و در صورت دریافت این پاداش به کشورمان بازمی‌گردد.

دروازه بان کروات چهار سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و در صورت فسخ قرارداد، برای دریافت مطالبات کل قراردادش اقدام می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول