اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

جلسه سرنوشت‌ساز کمیته با تیراندازی/ در جست‌وجوی آرامش

سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو روز دوشنبه جلسه‌ای را با مسئولان تیراندازی خواهد داشت که باید دید آیا با این نشست آرامش به این رشته بر می‌گردد یا خیر.

جلسه سرنوشت‌ساز کمیته با تیراندازی/ در جست‌وجوی آرامش

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، قصه ناراحتی‌های الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ از فدراسیون تیراندازی سر دراز دارد و هنوز به پایان نرسیده است.
با وجود اینکه الهام هاشمی با مصاحبه‌های مختلف و همین طور انتشار یک دل‌نوشته درخواست‌های خود را مطرح کرد اما هیچ کدام از آنها از سوی فدراسیون عملی نشد تا پای کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هم برای حل مشکلات به این ماجرا باز شود.

* ورود کمیته ملی المپیک برای حل مشکل تیراندازی

نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو هفته گذشته نشستی را با الهام هاشمی و علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی برگزار کرد و قرار براین شد تا چهارشنبه هفته گذشته نشست دیگری برای بررسی مشکلات تیراندازی برگزار شود که این جلسه لغو و به روز دیگری موکول شد.

بعد از اختلافات ایجاد شده در تیراندازی و رفتن الهام هاشمی، ملی‌پوشان المپیکی تفنگ هم تصمیم گرفتند با این مشکلات در تمرینات حاضر نشوند تا بحران فدراسیون بیش از گذشته به چشم بیاید. اگرچه ورزشکاران تیراندازی در خصوص مسائل مختلف با رئیس فدراسیون جلسه‌ای برگزار کردند اما حتی وعده‌های رئیس هم باعث نشد تا آنها به تمرینات ملی برگردند.

* قرارداد سرمربی تفنگ همچنان بلاتکلیف

هاشمی که سالها در سنگاپور هدایت تیم ملی این کشور را برعهده داشت، تقریبا از ۲ سال پیش هدایت ملی‌پوشان کشورمان را برعهده گرفت. قرارداد وی تا اواسط مردادماه امسال بود اما با تعویق المپیک توکیو، قرارداد جدیدی به امضا نرسید تا وضعیت سرمربی ایران همچنان بلاتکلیف باقی بماند.
قرار است نصرالله سجادی در خصوص مشکلات تیراندازی روز دوشنبه جلسه‌ای را با الهام هاشمی برگزار کند و باید دید آیا این نشست منجر به بازگشت هاشمی به اردوها خواهد شد یا خیر.
کاروان تیراندازی تاکنون ۶ سهمیه برای المپیک توکیو کسب کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول