اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

فلیک: مقابل فرانکفورت هوشیار بازی می کنیم

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ خواهان حضور شاگردانش در بازی با اینتراخت فرانکفورت با تمرکز بالا شد.

فلیک: مقابل فرانکفورت هوشیار بازی می کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز در ادامه مسابقات هفته پنجم لیگ فوتبال آلمان «بوندس لیگا» اینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه آلیانس آرنا میهمان بایرن مونیخ است.

فرانکفورتی ها که توسط آدی هوتر هدایت می شوند، در 4 هفته ابتدایی فصل 2 برد و 2 تساوی کسب کرده و شروع خوبی داشته اند. آنها تیمی شکست ناپذیر بودند.

به همین خاطر «هانس دیترفلیک»، سرمربی تیم بایرن احترام زیادی برای رقیب امروزش قائل است.

آخرین دوئلی که این دو تیم مقابل هم به میدان رفتند، مربوط به زمان زیادی در گذشته نیست زیرا اوایل تابستان سال جاری در مونیخ بازی کردند که بایرن به سختی 2 بر یک برنده شدند.

طبق آمار رویارویی با فرانکفورتی ها در سال های اخیر همیشه برای بایرنی ها سخت بوده تا جایی که بایرن نتوانسته یکه تاز مطلق باشد.

برای مصاف امروز نیز هانس دیترفلیک پیش بینی می کند بازی فشرده ای در انتظار شاگردانش باشد.

فلیک به همین منظور گفت: فرانکفورتی ها تیمی دارند که خیلی خوب و جنگنده دست به دفاع می زند. آنها منظم بازی می کنند. شور و هیجان زیادی دارند. از نظر دوندگی فوق العاده هستند و محکم وارد نبردهای تن به تن می شوند. فرانکفورت حریفش را همیشه کاملا تحت فشار می گذارد. در این تیم کامادا بازیکنی است که هرکاری بخواهد با توپ می کند و کاملا روی ضربات ایستگاهی خطرناک است.

وی در مورد برنامه بازی تیمش برای این مسابقه عنوان کرد: باید از فضاها در این مصاف فشرده نهایت استفاده را بکنیم. اگر روزنه پیداکنیم، مسلم است که خوشحال می شوم. برای ما مهم است که از ابتدا هوشیار عمل کنیم و با تمرکز بالا بازی خود را دنبال کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول