اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

شهادت مدیران فیس بوک و توئیتر در سنای آمریکا

قرار است مدیران شبکه های اجتماعی فیس بوک و توئیتر بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سنای این کشور در مورد عملکرد خود شهادت بدهند.

شهادت مدیران فیس بوک و توئیتر در سنای آمریکا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، بخش عمده شهادت مدیران فیس بوک و توئیتر مربوط به نحوه مدیریت خبر جنجالی روزنامه نیویورک پست در مورد فساد مالی پسر جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست.

مدیران فیس بوک و توئیتر در جلسه کمیته قضایی سنای آمریکا حضور می یابند که قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر برگزار شود. شبکه های اجتماعی مذکور جلوی انتشار گسترده این خبر را گرفتند، زیرا معتقد بودند محتوای آن درست و دقیق نیست و از سوی ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ با هدف تخریب بایدن منتشر شده است.

* استدلال سنا در برابر فیس بوک و توئیتر

در مقابل اعضای جمهوری خواه سنای آمریکا می گویند فیس بوک و توئیتر با محدود کردن انتشار این خبر دست به سانسور زده اند. استدلال شبکه های اجتماعی مذکور این است که اطلاعات یادشده با هک کردن لپ تاپ پسر جو بایدن به دست آمده و شواهد قابل اتکایی محسوب نمی شود. آنها امکان باز توزیع و به اشتراک گذاری این خبر را محدود کرده اند و توئیتر به طور کامل لینک این خبر را در نیویورک پست بلوکه کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول