اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

تجدید چاپ اثری از آیت‌الله شجاعی در بازار کتاب

چاپ هفتم کتاب «حضرت بقیةالله» تألیف آیت‌الله محمد شجاعی از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

تجدید چاپ اثری از آیت‌الله شجاعی در بازار کتاب

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب حاضر یکی از هشت کتابی است که حاصل تبدیل سخنرانی‌های استاد آیت‌الله محمد شجاعی در مجالس خصوصی و عمومی است و به موضوع مهدویت و زندگی و امامت حضرت ولی عصر(عج) پرداخته است.

کتاب با شناخت حضرت مهدی علیه السلام آغاز می‌شود. میلاد مقدس، نایبان خاص و بحث در معنای بقیةالله را در این بخش می‌خوانیم. غیبت کبرای آن حضرت را ادامه کتاب می‌یابیم که در آن از روایاتی که پیش از غیبت از آن خبر داده‌اند، سخن گفته شده است و اینکه غیبت آزمایشی بزرگ است و در زمان غیبت تشرف که انواعی دارد ممکن است.

کتاب، ویژگی دیگری نیز دارد و آن اینکه امام مهدی را از منظر اهل سنت نیز به خواننده معرفی می‌کند. عصر ظهور آن حضرت نیز در این کتاب فصلی را به خود اختصاص داده است. علائم ظهور و قیام آم حضرت و جهان پس از قیام مهدی در این قسمت تشریح شده است. در پایان به مبحث رجعت پرداخته است و عرض اخلاص و اطاعت و عشق به آستان مبارک ولایت.

چاپ هفتم این اثر در ۲۱۶ صفحه رقعی، شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۳۰ هزار تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقه‌مندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ ۸۸۳۱۰۶۱۰ و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ ۶۶۴۱۵۴۰۱ تماس بگیرند. همچنین از طریق اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی@soroushpub_com ، واتساپ به شماره ۰۹۳۰۱۹۴۹۱۳۰ و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول