اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

هدایت دانش آموزان با نیازهای ویژه در بوشهر با 400 نیروی فعال

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر گفت: بیش از 400 نیروی فعال در آموزش و پرورش استثنایی استان هدایت دانش آموزان با نیازهای ویژه را بر عهده دارند.

هدایت دانش آموزان با نیازهای ویژه در بوشهر با  400 نیروی فعال

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نصراله نوروزی صبح امروز در نشست شورای اداری آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر اظهار داشت: بیش از 400 نیروی فعال در آموزش و پرورش استثنایی استان هدایت دانش آموزان با نیازهای ویژه را بر عهده دارند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر با بیان اینکه دانش آموزان با نیازهای ویژه به جز فرایند آموزشی به مشاور، توانبخش و مددکار نیز نیاز دارند ادامه داد: بیشتر دانش آموزان مخاطب آموزش و پرورش استثایی با توجه شرایط از خدمات لازم بهره مند می‌شوند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر گفت: استان بوشهر در سال جاری حدود یک هزار و 200 دانش آموز استثنایی با معلولیت‌های هفت گانه دارد که از این تعداد 712 دانش آموز پسر و 424 دانش آموز آن نیز دختر است.

نوروزی با بیان اینکه شرایط کرونایی حاضر کار آموزش دانش آموزان استثنایی سخت  کرده است یادآور شد: فعالیت‌های مدارس زیر مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان همانند دیگر نهادهای آموزشی و پرورشی در سامانه شاد انجام می‌شود.

وی شرایط آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه را خاص دانست و افزود: آموزش این گروه از دانش آموزان بیشتر به صورت حضوری مدنظر است تا روند تحصیلی دانش آموزان با اختلال روبرو نشود.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر با بیان اینکه بستر شاد یک ظرفیت باالقوه برای برای دانش آموزان است تصریح کرد: با توجه به اینکه تعدادی از دانش آموزان نمی‌توانند از وسایل ارتباطی مجازی استفاده کنند عدالت آموزشی حکم می‌کند آموزش به شیوه‌های دیگر در دستور کار قرار گیرد.

نوروزی خاطرنشان کرد: نقش والدین در آموزش بسیار مهم و حیاتی است و والدین باید به عنوان همیار معلم نقش خود را به خوبی ایفا کنند و از آموزش دانش آموزان و هدایت آنها در فضای مجازی غافل نشوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول