اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ائتلاف سعودی نیروهای خودی را در یمن هدف قرار داد

منابع خبری گزارش دادند که جنگنده‌های ائتلاف سعودی در حمله به استان مأرب نیروهای وابسته به خود را هدف قرار داده‌اند.

ائتلاف سعودی نیروهای خودی را در یمن هدف قرار داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری، امروز (شنبه)، از حملات جدید جنگنده‌های ائتلاف سعودی به استان مأرب در غرب استان صنعاء پایتخت یمن خبر دادند. 

به گزارش خبرنگار شبکه «المیادین» در صنعاء، در پی حمله هوایی ائتلاف سعودی به یک موضع نیروهای «عبدربه منصور هادی» رئیس دولت مستعفی یمن (وابسته به عربستان سعودی) و حزب اصلاح (حزب اخوان المسلیمن یمن) چندتن از نیروها کشته و چندین نفر دیگر مجروح شده‌اند.

وبگاه خبری «یمن نیوز» با گزارش این خبر نوشت که همزمان با از سر گرفته شدن درگیری‌ها میان نیروهای صنعاء و نیروهای دولت مستعفی یمن در جبهه مأرب، پایگاه‌های وابسته به نیروهای منصور هادی در یک حمله هوایی در این استان هدف قرار گرفته‌اند.

منابعی در قبایل یمن در این ارتباط به این وبگاه خبر دادند که ائتلاف سعودی-اماراتی چند تجمع وابسته به نیروهای دولت منصور هادی را در ناحیه «الجوبه» هدف قرار داده است که در نتیجه این اقدام، چندین نفر از این نیروها قربانی شده‌اند.

وبگاه «الخبر الیمنی» در گزارشی خبر داد که روز پنجشنبه در یک حمله موشکی به اردوگاه ائتلاف سعودی در منطقه تداوین در استان مأرب ده‌ها تن از نیروهای دولت مستعفی از جمله چند عضو ارشد کشته‌ شده‌اند و در عین حال، برخی خبرها از کشته شدن چندین نیروی عربستان سعودی حکایت داشت.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول