اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شمسایی طلسم شکنی می‌کند/ ستاره های ملی پوش فوتسال در آسمان اصفهان

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با هدایت وحید شمسایی در لیگ برتر پیش رو شرکت خواهد کرد.

شمسایی طلسم شکنی می‌کند/ ستاره های ملی پوش فوتسال در آسمان اصفهان

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس،باشگاه فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در ۱۷ تیر ۱۳۸۹ و با خرید امتیاز لیگ برتری صدرای شیراز کار خود را آغاز کرد این تیم یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ برتر است و تاکنون توانسته ۲ بار قهرمان لیگ و ۶ بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران برسد. این تیم همچنین در سال ۱۳۹۱ به مقام قهرمانی و در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۶ به مقام نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان فوتسال آسیا دست یافت.

 در حال حاضر مجموعه گیتی‌پسند با سرمایه‌‌گذاری ویژه بر روی فوتسال توانسته کمک شایانی به پیشرفت این رشته پرطرفدار توپی داشته و تاکنون توانسته بازیکنان جوان بی‌‌شماری را به تیم ملی معرفی کند.

قرمزپوشان فوتسالی اصفهان در سال‌های گذشته همیشه به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر و حتی آسیا مطرح بوده‌اند، تیمی که همیشه پر از بازیکنان موفق و ملی پوش بوده است. اما نماینده استان اصفهان در سه سال گذشته نتوانسته برابر حریف قدرتمند تبریزی خود حرفی برای گفتن داشته باشد و در این سه سال تیم مس سونگون ورزقان نماینده استان آذربایجان شرقی توانسته قهرمان لیگ برتر شوند‌.

مدیران باشگاه گیتی پسند این بار به سراغ وحیدشمسایی کاپیتان سابق تیم ملی و یکی از اسطورهای فوتسال ایران و آسیا رفتند تا شاید شمسایی بتواند طلسم سه ساله باشگاه گیتی پسند را بشکند تا شاید مثل سال‌‌های 91 و 95کارناوال شادی در خیابان‌های نصف جهان به راه بیافتد.

 این باشگاه در فصل جدید پیش‌رو توانسته بیش از نیمی از لیست فعلی خود را با نفرات ملی پوش و یا  بازیکنانی که سابقه بازی در تیم ملی را دارند تشکیل دهد. اصغر حسن زاده، محمدرضا سنگ سفیدی، سعید احمدعباسی، حمید احمدی، سپهر محمدی، فرهاد توکلی، قدرت بهادری، بهروز جعفری از جمله این نفرات هستند.

در لیست بازیکنان گیتی پسند، همچنین نام وحید شمسایی هم دیده می شود. شمسایی که حدود ۴۴ سال سن دارد، قرار است همزمان با کار سرمربیگری، درون زمین هم برای گیتی پسند بازی کند و مسن‌‌ترین بازیکن لیگ برتر نیز لقب بگیرد.

باید منتظر بود و دید که طلسم اصفهانی‌ها به دستان شمسایی با حضور این همه ستاره شکسته می شود یا که خیر!

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول