اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

برخی در لوای جوانگرایی، جوانان متعبد را در کنار خود می‌نشانند

یک استاد دانشگاه با بیان اینکه جوان‌گرایی قلب واقعیت شده است، گفت: برخی، مهره‌های کم‌سن و سال وابسته به خودشان را در کنار خود قرار داده‌اند تا کماکان قدرت خودشان محفوظ باشد.

برخی در لوای جوانگرایی، جوانان متعبد را در کنار خود می‌نشانند

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، از سوی انجمن علمی انقلاب و با حضور جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه در محل موزه عبرت برگزار شد. 

در این نشست، مصطفی یوسفی استاد دانشگاه، توجه به جوانان در بیانیه گام دوم را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه جوان‌گرایی قلب واقعیت شده است، گفت: برخی، مهره‌های کم‌سن و سال وابسته به خودشان را در کنار خود قرار داده‌اند تا کماکان قدرت خودشان محفوظ باشد.

وی با بیان اینکه برخی مفهوم جوان متعبد را جایگزین جوان متخلق کرده‌اند، گفت: این اتفاق در ادامه شکست پروژه جوان‌گرایی است و این آسیبی است که باید پیگیری شود.

یوسفی، پیش‌نیاز جوان‌گرایی را، پروژه جانشین‌پروری دانست و تصریح کرد: جوانی که در مضان آزمون و خطا قرار نگرفته، چون در کانتکست نسل اول‌ها بوده و ذیل او تعریف شده، جای آن فرد را می‌گیرد و این موضوع خطرناکی است.

وی پیشنهاد کرد پست‌های قائم مقامی و معاونت‌ها در اختیار جوانان قرار گیرد و در کنار هر مدیر نسل اولی،  یک جوان نسل دومی به‌عنوان معاون و قائم‌مقام وجود داشته باشد.

یوسفی، وجود نظام ارزیابی و پایش عملکرد جوانان جوانان را ضروری دانست و گفت: باید بتوانیم با رصد و ارزیابی عملکرد جوانان به آن‌ها امتیاز بدهیم و بدانیم چه جوانی را در چه قسمتی باید قرار دهیم. گاهی مشاهده می‌شود یک جوان پژوهشی را در جای عملیاتی و اجرایی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول