اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تحول در دیشموک با اقدامات بنیاد علوی

امام جمعه دیشموک گفت: بنیاد علوی برای تحول در دیشموک وارد عمل شده که مردم و مسوولان باید همکاری کنند.

تحول در دیشموک با اقدامات بنیاد علوی

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: تبعیت از امامان و اهل بیت و آرزوی قلبی مومنان برای ظهور امام زمان(عج) پایان بخشی بدرفتاری، بداخلاقی و بدگوی است.

خطیب جمعه شهر دیشموک بااشاره به اینکه پایان  13 سال تحریم‌های تسلیحاتی و لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران باعث پیروزی ایران در این عرصه شد عنوان کرد: تلاش‌های ترامپ رئیس جمهور بی‌عقل آمریکا در 27 مهرماه و تلاش ایشان بر اینکه پرونده ایران را به شورای امنیت ببرد و قطعنامه علیه ایران صادر کند با همکاری نکردن و همراهی نکردن کشورهای اروپایی مواجه گردید و باعث لغو تحریم‌های تسلیحاتی شد این خود پیروزی ایران را به همراه داشت.

وی گفت: لغو تحریم‌های تسلیحاتی به چند دلیل باعث ناتوان ماندن آمریکا بر اهداف شوم خود بود که از مهم ترین دلایل یکی پیروزی حقوقی و سیاسی محصول مجاهدت‌ها و مدافعان حرم و جبهه مقاومت در طول سالهای اخیر در برابر دشمنان تکفیری است که نمونه بارز دفاع از حریم امنیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بود.

راوند از دیگر دلایل پیروزی ایران در این عرصه گفت: مسئله صنعت دفاعی کشور در 42 سال گذشته بود که تحریمهای صنعت دفاعی کشور باعث شد که 85درصد صنایع دفاعی ما به خودکفا برسد.

وی تکیه برجوانان در صنعت دفاعی کشور و صنایع نظامی کشور را مهم‌ترین دلیل لغو تحریم‌های تسلیحاتی دانست و گفت: خودکفایی 85 درصدی ایران وابسته به همین دلیل است و شهادت تهرانی مقدم از شهدای بزرگوار در این عرصه دفاع و مقاومت بود.

امام جمعه دیشموک به مسئله دیگری اشاره کرد و گفت: 6سال سختی تحریم فلج کننده دشمن باعث شد که مردم این پیروزی را رقم بززند و مردم در این شرایط بد اقتصادی و دشواری‌های اقتصادی که به وجود آمد صبر کردند و با تبعیت از ولی رهبری خود موفق شدند و در برابر دشمن سرخم نکردند و با تحمل تحریم‌ها با صبر باعث این پیروزی شدند.

وی گفت: بی‌تدبیری‌ها و بدعملی مسوولان را تحمل کردند و بخاطر رهبر، نظام اسلامی و بخاطر خون شهدا با وجود این افسارگسیختگی بازار صبوری کردند که خود نشانه مهمترین دلایل موفق لغو تحریم‌های تسلیحاتی بود.

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک گفت: نکته دیگری که باید مد نظر ما قرار بگیرد پیروزی هر کدام از بایدن و یا ترامپ در انتخابات پیش روی آمریکا است که برنده شدن هرکدام به ریاست جمهوری آمریکا برای ایران اسلامی قابل تحمل نیست.

وی گفت: طبیعی است که در امریکا چه بایدن و چه ترامپ پیروز انتخابات باشد این پیروزی تسلیحاتی ایران برای هرکدام از ریاست جمهوری‌های امریکا خاطره تلخی برایشان است.

راوند گفت: اولا دستگاه دیپلماسی ما باید خودش و اقتدار نظام اسلامی را حفظ و صیانت کند و مراقبت از دستاوردهای که نظام اسلامی بدست آورد را باشد.

وی با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی باید عدم ارتباط با آمریکا و اروپایی‌ها را از برنامه خود خارج کنند گفت: اروپاییها نشان دادند که راه آمریکا و منافع آمریکا برایشان بسیار مهم است.

امام جمعه شهر دیشموک گفت: تداوم قاطعانه و بدون وقفه و تاخیر بدون تاخیر کاهش آن چیزهایی که در هسته‌ای وجود دارد یعنی اینکه ما باید به خاطر اینکه انها دست ما را بستند بر غنی شدن اورانیم فعالیت بیشتری در دستور کار داشته باشیم.

وی با اشاره به اجرای سند امنیت قضائی توسط رئیس قوه قضائیه گفت: از طرف رئیس قوه قضائیه سند امنیت قضائی در 2مهرماه 99برای اجرا به دادگستری‌ها اعلام شد که این خود گام بلندی است در عدالت قضائی و مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور است و اگر تضمین اجرایی پیدا کند می‌تواند تحول عظیمی در عدالت قضائی به وجود بیاورد.

راوند تشریح کرد: اصلاح پرونده‌ها در احکام اجرایی و لغو برخی از لغات مبهم، جلوگیری دستگاه قضا از بازداشت‌های خودسرانه، حمایت از تولیدکنندگان، جلوگیری از ورشکستگان تولیدی و بنگاههای اقتصادی، عدم تعطیلی کارگاههای تولیدی در کشور، تداوم فعالیت‌های کارآفرینی در کشور باعث کمک قوه قضائیه در این اجرائیه گردد.

وی عنوان کرد: تاکید بر علنی بودن دادرسی‌ها که این گامهای بلند اگر اجرایی شوند در مبارزه با مفاسد اقتصادی و عدالت قضائی در کشور اتفاق می‌افتد.

خطیب نماز جمعه دیشموک با اشاره به هفته نیروی انتظامی و تقدیر و تشکر از فرمانده کلانتری دیشموک و پرسنل انتظامی در این یگان و همچنین فرمانده پاسگاه اسفندان و پرسنل این پاسگاه  عنوان کرد: هفته‌ای در نیروی انتظامی نیست که این جان برکفان در کشور ایران اسلامی ما شهید نداشته باشند.

وی گفت: نیروی انتظامی موجب دلگرمی و امنیت جامعه است و پشتوانه محکمی برای نظام مقدس اسلامی است که جای تقدیر و تشکر دارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر دیشموک با اشاره به حضور بنیاد علوی در منطقه دیشموک داشت و گفت: حضور مدیرعامل بنیاد علوی و دیدن مناطق دیشموک یکی از اتفاقات خوب است که باعث تحول می‌شود.

وی به همراهی و همکاری مردم و مسوولان با بنیاد علوی توصیه کرد و گفت: عدم وجود معارضات، عدم وجود اختلافات در این منطقه باعث پیشرفت منطقه خواهد شد.

راوند گفت: با توجه به اینکه اختلافات باعث کمتر پیشرفت منطقه دیشموک می‌شوداز مردم خواست تا اختلافات را کنار بگذارند.

وی گفت: مسوولان بصورت جهادی فعالیت کنند چون بنیاد علوی برای کمک به دولت و مردم که به میدان آمده است و اگر چند ماهی در منطقه فعالیت داشته باشند و با همکاری و همراهی مسوولان برای اجرای فعالیت‌ها متحد نباشند از ادامه فعالیت در این منطقه دست برمی‌دارند.

راوند گفت: حضور بنیاد علوی و فعالیت‌شان در صورتی در منطقه باعث تحول می‌شود که مسوولان و مردم پای کاری داشته باشیم.

انتهای پیام/82027

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول