اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

شهید محمدی خالصانه در دفاع از ارزش های اسلامی، سلامت و امنیت اجتماعی به فیض شهادت رسید

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی شهادت محمد محمدی که در راه امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از ارزش های اسلامی، سلامت و امنیت اجتماعی به فیض عظیم شهادت رسید را تبریک و تسلیت گفت.

شهید محمدی خالصانه در دفاع از ارزش های اسلامی، سلامت و امنیت اجتماعی به فیض شهادت رسید

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی شهادت محمد محمدی که در راه امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از ارزش های اسلامی، سلامت و امنیت اجتماعی به فیض عظیم شهادت رسید را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

« وَلْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ ۚ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ و باید برخی از شما مسلمانان، خلق را به خیر و صلاح دعوت کنند و امر به نیکوکاری و نهی از بدکاری کنند، و اینها (که واسطه هدایت خلق هستند) رستگار خواهند بود.

شهادت مظلومانه بسیجی مخلص؛ شهید محمد محمدی که در راه فریضه عظیم امر به معروف و نهی از منکر جان عزیز خود را نثار کرد به همه مومنین و مردم انقلابی تبریک و تسلیت عرض می کنم.
شهید محمد محمدی از جوانان بسیجی با غیرت بود که خالصانه در دفاع از ارزش های اسلامی، سلامت و امنیت اجتماعی همچون مولایش سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از شهادت هراسی نداشت و با افتخار در میدان امر به معروف و نهی از منکر به خیل شهدا پیوست.
این جوان جهادی در پاسداشت از ارزش ها و امر به معروف که سیره انبیای الهی است قدم محکم و استوار برداشت و بی شک فلاح و رستگاری ابدی نصیب ایشان خواهد شد.
ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیز بسیجی به رهبر حکیم، الهی و حامی همیشگی بسیجیان انقلاب؛ حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی و خانواده سرافراز شهید محمدی و آرزوی صبر و اجر برای ایشان از مسئولان قضایی کشور خواستارم که مجازات عاملان خون به ناحق ریخته شده این شهید بزرگوار را پیگیری کنند.»
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول