اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

آغاز عملیات خشت‌گذاری۳۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن

با حضور رئیس جمهور و وزرای آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی عملیات خشت گذاری۳۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن آغاز شد.

آغاز عملیات خشت‌گذاری۳۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن

خبرگزاری فارس ـ شهرام کاشفی نیک: محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ۱۷۰هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت مسکن و شهرسازی در قالب طرح اقدام ملی برای تأمین مسکن، اظهار کرد: اولویت اجرای این طرح با زنان سرپرست خانواده، زوجین فرهنگی بوده است که پس از اعلام فراخوان، ۳۱۰هزار فرهنگی در سامانه ثبت نام کردند که ۷۵ هزار نفر از ثبت‌نام کنندگان توسط وزارت مسکن و شهرسازی واجد شرایط تشخیص داده شدند.

وی افزود: فاز اول عملیات خشت‌گذاری ۱۳ هزار واحد مسکونی فرهنگیان در اردیبهشت سال جاری با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و امروز نیز عملیات خشت‌گذاری ۳۰ هزار واحد مسکونی در ۱۸ استان و ۶۶ شهر آغاز می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در این طرح، تأمین مالی برای حمایت از فرهنگیان در نظر گرفته‌ایم، گفت: با همکاری بانک ملی ایران ۴ هزار میلیارد تومان با سود ۱۲درصد در اختیار فرهنگیان به عنوان آورده  فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

صبح امروز آیین بهره برداری از پروژه اقدام ملی مسکن با حضور رئیس جمهور و وزرای آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی و به طور ویدیو کنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول