اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت تاثیر تصمیمات غیرکارشناسی بر معیشت مردم را ببیند/ دولتمردان پاسخگوی ناکارآمدی‌ها باشد

نماینده اهواز در مجلس با اشاره به طرح استیضاح رئیس جمهور گفت: دوران بزن و در رو برای دولت تمام شده و قطعا باید تفکر غربگرا نزدیک به دولت تا آخرین روز کاری بمانند و پاسخگوی ناکارآمدی تفکر لیبرال باشند.

دولت تاثیر تصمیمات غیرکارشناسی بر معیشت مردم را ببیند/ دولتمردان پاسخگوی ناکارآمدی‌ها باشد

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مطرح شدن طرح استیضاح رئیس جمهور با بیان اینکه سوال و استیضاح از ابزار‌های قانونی مجلس محسوب می‌شود اظهار داشت: سیاست آمریکا و برخی کشورهای غربی هم راستا با این کشور در حوزه بین‌الملل و بطور خاص کشورهای مستقل یا کشورهایی که به هر دلیل در تعارض با منافع آنها  بی ثباتی در نهاد حاکمیت آن کشور و بطور خاص عدم وجود دولت مرکزی و مقتدر است. 

وی افزود: اغتشاش و اعتراض‌های حامیان آمریکا در ونزوئلا و اختلافات بعد از برگزاری انتخابات در افغانستان بخشی از اقدامات بی ثبات کننده استکبار محسوب می‌شود. 

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: جهت دهی اعتراضات صنفی مردم عراق به اعتراضات سخت و حرکت به سمت سرنگونی دولت و تحولات لبنان و سقوط دولت و جنگ داخلی در یمن و ضعیف کردن دولت مرکزی و تشکیل دولت‌های محلی همانند لیبی ... هم بخشی دیگری از اقدامات بی ثبات کننده آمریکا در منطقه به حساب می‌آید. 

وی اظهار داشت: حسن روحانی یکی از پر سابقه‌ترین روسای جمهور ایران در زمینه سوابق امنیتی بوده و دولت وی امنیتی‌ترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی است لذا وی بهتر از دیگران تغییرات امنیتی و تاثیر تصمیمات غیر کارشناسی بر معیشت و نارضایتی مردم را می‌داند. 

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: چرا دولت در مورد برخی تصمیمات عجولانه یا اجرای برخی تصمیمات خاص در حوزه‌های اقتصادی در زمان‌های نامناسب و عدم بررسی تبعات آنها اقدامات را انجام داد که باعث خسران زیادی برای کشور شده است.

وی افزود: رئیس دولت نباید دوره مسئولیتش را ناتمام رها کرده و از پاسخگویی فرار کند ضمن اینکه باید توضیح دهد که چرا به آمریکا و برخی کشورهای محدود غربی در برجام اعتماد کرده و موجب قرارگیری ایران در بدترین وضعیت اقتصادی شده و و کاهش شدید ارزش پول ملی در تاریخ جمهوری اسلامی شد. 

یوسفی خاطرنشان کرد: دوران بزن و در رو برای دولت تمام شده و قطعا باید تفکر غربگرا نزدیک به دولت تا آخرین روز کاری بمانند و پاسخگویی ناکارآمدی تفکر لیبرال باشند لذا باید حسن روحانی به عنوان رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم تا آخرین روز بر مسند کار باقی مانده و در نهایت پاسخگوی عملکردش باشد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول