اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آغاز توزیع مرغ کیلویی ۱۴ هزار تومان در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان آذربایجان‌شرقی از توزیع 800 تن مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار در استان خبر داد.

آغاز توزیع مرغ کیلویی ۱۴ هزار تومان در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، کریم صدیقیان اظهار داشت: اداره‌کل پشتیبانی امور دام استان آذربایجان‌شرقی طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار، برای تعادل‌بخشی به قیمت مرغ روزانه این میزان گوشت مرغ منجمد را از طریق شبکه‌های توزیعی ستاد تنظیم بازار با اولویت فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های تعاونی روستایی و فروشگاه‌های تعاونی مصرف توزیع می‌کند.

وی افزود: اگر چه در سردخانه‌ها و انبارهای این شرکت گوشت مرغ به اندازه کافی وجود دارد اما در این مرحله  توزیع 800 تن مرغ منجمد در استان شروع شده است و در صورت استقبال مردم در مراحل بعدی مقدار بیشتری توزیع خواهد شد.

صدیقیان با بیان اینکه با توجه به افزایش قیمت مرغ در چند هفته اخیر، متذکر شد: اداره‌کل پشتیبانی امور دام استان با هماهنگی و همکاری سازمان‌ جهادکشاورزی استان و سازمان صمت توسط عاملان فروش در تبریز و سایر شهرستان‌های استان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدام به توزیع مرغ منجمد از یکم آبان ماه خواهد نمود.

وی همچنین اضافه کرد: قیمت مرغ‌های توزیعی این اداره‌کل از قرار هر کیلوگرم در درب سردخانه 14 هزار تومان بوده که به مبلغ 15 هزار تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول