اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

صفحه رسمی رحیم‌پور ازغدی در توییتر آغاز به‌کار کرد

تنها صفحه رسمی حسن رحیم‌پور ازغدی در توییتر که با نظارت وی به روز می‌شود، آغاز به‌کار کرد.

صفحه رسمی رحیم‌پور ازغدی در توییتر آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، تنها صفحه رسمی آقای حسن رحیم‌پور ازغدی در توییتر که با نظارت وی به روز می‌شود،  آغاز به کار کرد. 

متن دفتر نشر آثار آقای رحیم پور ازغدی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

  از آنجا که علی رغم اطلاع رسانی و تکذیب های پیاپی ما در مورد سخنانی  که بدروغ  از آقای رحیم پور ازغدی در فضای مجازی ، نقل و منتشر می شود، توئیتهای جعلی و... همچنان ادامه دارد ،  چاره ای جز راه اندازی صفحه رسمی در توییتر نداریم . بنابراین به اطلاع می رساند نخستین و تنها صفحه ای که با اطلاع ایشان  ، منتشر میگردد از امروز با طرح دو پرسش در متن ذیل و  بااین آدرس آغاز به کار کرده است : https://twitter.com/rahimpourazqadi

تا این لحظه، همه توییت‌هایی که در فضای مجازی به‌نام حسن رحیم‌پور (ازغدی) منتشر شده‌، تقلبی و جعلی بوده و این نخستین توییت  تنها صفحه رسمی در توییتر است.

با طرح دو پرسش، آغاز کنیم:

۱. چرا توییتر، ممنوع و فیلتر است و همزمان مقامات رسمی کشور توییت می‌کنند؟ این عیب قانون است یا قانون‌شکنی در حاکمیت یا هر دو؟ کسی می‌داند؟

 ۲. ورود ما به توییتر چه توجیهی دارد؟ اولا فعالیت ده‌ها صفحه تقلبی  به این نام که برخی کاملا مشکوک و مخربند، سپس توصیه پلیس محترم فتاست که در پاسخ به درخواست ما برای مسدودسازی صفحات فیک و تقلبی به‌نام رحیم‌پور در توییتر، اینستاگرام و فیسبوک و... می‌گویند  در حریم خصوصی آنان! وارد نمی‌شوند و راه‌حل شما‌، فعال‌سازی صفحه رسمی در توییتر و اینستاگرام و... است. کسی می‌داند چرا صفحات فیک به‌نام کسی در عرصه عمومی، حریم خصوصی کسان دیگری است؟!

سی مهر ۱۳۹۹

دفتر نشر آثار آقای رحیم پور (ازغدی)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول