اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

نتایج ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان دولت اعلام شد

نتایج ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطی و فناوری اطلاعات ICT مشخص شد.

نتایج ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان دولت اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، نتایج ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت که دارنده رتبه یک شده اند به ترتیب  امتیاز کسب شده و نمره اعلام شد.

براساس این گزارش، شهر اصفهان با کسب ۲۳۰ نمره در مقام اول قرار گرفت و دفاتر استان‌های فارس، تهران، مازندران، کرمانشاه، آذربایجان غربی، کردستان و خوزستان به ترتیب استان‌های برتر در ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت قرار گرفتند.

گفتنی است، استان لرستان با کسب نمره ۸۸، استان آذربایجان شرقی با کسب نمره ۸۵، استان همدان با کسب نمره ۷۸، استان یزد با نمره ۶۴، استان مرکزی با نمره ۶۱، استان اردبیل با نمره ۴۹، استان بوشهر با نمره ۴۱، زنجان با نمره ۴۰، گیلان با نمره ۳۴، سمنان با نمره ۲۰، سیستان و بلوچستان با نمره ۲۷، خراسان رضوی با نمره ۲۱، قزوین با نمره ۲۰، خراسان شمالی با نمره ۱۷، استان کرمان با نمره ۱۰ و استان قم با نمره ۴ در طرح ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت به عنوان دفاتر برتر شناخته شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول