اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

هم‌حزبی‌های ترامپ: به جای حمله به شخصیت بقیه، روی سیاست تمرکز کن!

هم‌حزبی‌های ترامپ در اظهاراتی انتقادی تأکید کردند که اگر رئیس‌جمهور آمریکا در دو هفته باقیمانده تا انتخابات به جای حمله به شخصیت دیگران روی مسائل سیاسی متمرکز شود، عملکرد بهتری خواهد داشت.

هم‌حزبی‌های ترامپ: به جای حمله به شخصیت بقیه، روی سیاست تمرکز کن!

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، لفاظی‌های انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا علیه «جو بایدن» و دموکرات‌ها، صدای هم‌حزبی های جمهوری‌خواه وی را در آستانه انتخابات سوم نوامبر (۱۳ آبان) آمریکا درآورد.

بنا بر گزارش پایگاه خبری «هیل»، با توجه به اینکه اکثر نظرسنجی‌ها حاکی از عقب ماندن ترامپ در مقایسه با بایدن است، سناتورهای جمهوری‌خواه از رئیس‌جمهور آمریکا درخواست کردند به جای حمله به شخصیت دیگران، بر روی مسائل سیاسی و برنامه‌های خود برای دور دوم ریاست‌جمهوری متمرکز شود تا بتواند نظر آندسته از رأی‌دهندگان آمریکایی که هنوز تصمیم نهایی خود را درباره نامزد مورد نظر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اتخاذ نکرده‌اند، جلب کنند.

درخواست هم‌حزبی‌های ترامپ در آستانه مناظره نهایی ترامپ و بایدن در روز جمعه (دوم آبان ماه) در حالی مطرح شده است که رئیس‌جمهور آمریکا در صدد است در این مناظره به شدت «هانتر بایدن» پسر جو بایدن را هدف قرار دهد.

جمهوری‌خواهان و استراتژیست‌ها هشدار داده‌اند که برنامه ترامپ برای تخریب شخصیت هانتر بایدن، واکنش منفی به همراه خواهد داشت و نتیجه معکوس می‌دهد.

«مایک برون» سناتور جمهوری‌خواه ایالت ایندیانا تأکید کرد که ترامپ می‌بایست بیشتر بر روی برنامه خود و مسائلی همچون اقتصاد که در آن تبحر دارد، متمرکز شود.

یکی دیگر از سناتورهای جمهوری‌خواه ایالت «داکوتای جنوبی» به نام «جان تون» نیز تأکید کرده است که ترامپ به جای آنکه خود را وارد دعواهای شخصیتی کند، می تواند با تمرکز بر سیاست، نظر رأی‌دهندگانی که هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌اند را جلب کند.

این توصیه‌ها و هشدارهای هم‌حزبی‌های ترامپ در شرایطی مطرح شده است که اکثر نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که بایدن هم در سطح ملی و هم ایالات کلیدی از ترامپ جلوتر قرار گرفته است.

طبق نظرسنجی مؤسسه «فایوترتی ایت (۵۳۸)»، بایدن با اختلاف ۱۰ درصد در سطح ملی پیشتاز است و همچنین در نظرسنجی «ریل کلیر پالتیکس» (RealClearPolitics) در ایالات کلیدی میشیگان، پنسیلوانیا، آریزونا و فلوریدا که ترامپ در تمامی آنها در انتخابات ۲۰۱۶ پیروز شده بود، جلوتر قرار گرفته است.

طبق گزارش هیل، جمهوری‌خواهان نگرانند که شکست ترامپ موجب از بین بردن اکثریت جمهوری‌خواه سنا شوند زیرا در بسیاری از نظرسنجی‌ها مربوط به کنگره، جمهوری‌خواهان از دموکرات‌ها عقب‌تر قرار گرفته‌اند.

طبق این گزارش، مدتهاست که جمهوری‌خواهان هشدار داده‌اند که تبدیل انتخابات به همه‌پرسی درباره ترامپ برای حزب جمهوری‌خواه فاجعه‌بار خواهد بود.

یکی از سناتورهای جمهوری‌خواه به نام کورنین گفت: «متأسفم اما فکر می‌کنم اگر رقابت‌ها در خصوص این مسئله بود که چه سیاستی برای کمک به اقتصاد بهتر است و اشتغال را احیا می‌کند، قطعاً رئیس‌جمهور با اکثریت آراء برنده می‌شد اما متأسفانه رقابت‌ها (در حال حاضر) بیشتر به رقابت شخصیت (ترامپ و بایدن) تبدیل شده است».

مناظره نهایی ترامپ و بایدن در خصوص موضوعات «مقابله با کووید-۱۹»، «خانواده‌های آمریکا»، «رقابت در آمریکا»، «تغییرات اقلیمی»، «امنیت ملی» و «حاکمیت» است.

اولین مناظره ترامپ و بایدن ماه گذشته میلادی با یک جو پرهرج و مرج و آشفته برگزار شد که در آن ترامپ مدام حرفهای بایدن را قطع می‌کرد و نامزدها به یکدیگر توهین می‌کردند و ترامپ نیز چندین بار با مجری این مناظره وارد مشاجره شد.

سناتور «روی بلانت» نیز تأکید کرد که ترامپ باید بیشتر بر روی اقداماتی که انجام داده و برنامه‌هایش برای آینده متمرکز شود.

در ماههای اخیر، ترامپ بیشتر رویه تخریب شخصیت بایدن و چهره‌های سیاسی دموکرات و حتی کارکنان دولت خود را در پیش‌ گرفته به طوریکه چند روز پیش حتی به «آنتونی فائوچی» مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی فدرال نیز توهین کرد و او را «فاجعه» و «احمق» خواند.

طبق گزارش شبکه بی بی سی، بایدن بارها خانواده بایدن را به خلافکاری در اوکراین و چین در دوره معاونت ریاست‌جمهوری «جو بایدن» متهم کرده است و آنطور که گزارش‌ها نشان می‌دهد در مناظره بامداد جمعه به وقت تهران نیز در صدد است که این مسئله را مجدداً مطرح کند و این در حالی است که این مسئله می‌تواند نتیجه معکوس به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول