اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

احمدی: جودوی ایران در حال مذاکره با فدراسیون جهانی است /امیدواریم محرومیت‌ جودو منتفی شود

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر توافقی بین فدراسیون جودو کشورمان با فدراسیون جهانی حاصل نشود، مستندات کامل به دادگاه عالی ورزش ارائه شده است.

احمدی: جودوی ایران در حال مذاکره با فدراسیون جهانی است /امیدواریم محرومیت‌ جودو  منتفی شود

عبدالحمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه دادگاه CAS پرونده شکایت فدراسیون جودو کشورمان را بررسی می‌کند، اظهار داشت: مسئولان جودو ایران در حال مذاکره با فدراسیون جهانی هستند تا توافق حاصل شود و برهمین اساس، مذاکرات در رای دادگاه CAS تاثیرگذار خواهد بود. اگر توافقی هم بین دو طرف صورت نگیرد این دادگاه طبق شکایت فدراسیون جودو ایران به موضوع رسیدگی خواهد کرد.

وی افزود: مستندات کامل این پرونده به دادگاه CAS تقدیم شده است. یک ماه گذشته نمایندگان ورزش کشورمان در دادگاه حاضر شدند و توضیحاتی لازم را ارائه کردند. باید منتظر باشیم این فرآیند به سرانجام برسد.

معاون وزارت ورزش در خصوص اینکه حق جودو ایران بازگشت به میادین بین‌المللی است، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم حق ورزش ایران در این دادگاه مدنظر قرار گیرد و محرومیت جودوی ایران منتفی شود. سپس جامعه جودو بتوانند همچون گذشته در عرصه‌های بین‌المللی افتخارآفرین باشند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول