اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ستاره 120 میلیونی بارسا هم‌پست مسی است/ ونگر: گریژمان باید وسط بازی کند

موضوع پست دقیق گریژمان هفته‌هاست مورد بحث قرار می‌گیرد و مشخص نیست کومان در خصوص چینش بازیکنانی چون مسی و گریژمان می‌خواهد در بارسلونا چه کار کند.

ستاره 120 میلیونی بارسا هم‌پست مسی است/  ونگر: گریژمان باید وسط بازی کند

به گزارش خبرگزاری فارس، پست مناسب برای گریژمان از ابتدای آمدن کومان به بارسلونا مورد بحث قرار گرفت. او به مانند گمشده‌ای در بارسلونا لقب گرفته و کومان هنوز نتوانسته او را به ستاره دنیا بدل سازد.(در اینجا گزارش کامل را بخوانید)

در ابتدا این صحبت پیش آمد که جای گریژمان تغییر می‌کند ولی در 3 بازی ابتدایی بارسلونا این اتفاق رخ نداد. کار به بازی‌های ملی کشیده شد و گریژمان در تیم ملی فرانسه درخشان ظاهر شد.

او از سرمربی بارسلونا درخواست کرد که جایش در ترکیب را تغییر دهد که این امر سبب شد در بازی مقابل ختافه، گریژمان در نوک خط حمله بیایستد.

البته باز هم عملکردی منفی از خود به نمایش گذاشت تا با باخت بارسلونا مقابل ختافه انتقادها از او به شدت بالا گیرد.(در اینجا گزارش کامل در خصوص تغییر تاکتیک کومان را بخوانید)

اکنون آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی سابق آرسنال به شرایط این ستاره در بارسلونا پرداخت.

ونگر گفت: بازی نکردن در پست تخصصی‌ات، آن هم به صورت طولانی بسیار سخت است. در ابتدا گریژمان قبول کرد که در بال راست بازی کند ولی وقتی این موضوع طولانی شد باعث دلسردی این بازیکن شد چرا که او معتقد است در آن پست نمی‌تواند تمام توانایی‌های خود را به نمایش گذارد.

ونگر تصریح کرد: گریژمان باید در وسط بازی کند زیرا که او فعالیت بسیار بالایی دارد. دقتش بالاست و بسیار در توپ‌های آخر خطرناک است. او می‌تواند گلزنی کند. ولی در پستی که او می‌خواهد بازی کند شخصی دیگر آن را پر کرده که آن هم مسی است.

گریژمان در 22 بازی اخیر خود تنها 2 گل زده و یک آمار ناامیدکننده را به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول