اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نباید مردم را که مهم‌ترین پاسداران گفتمان انقلاب اسلامی هستند ناامید کنیم

نماینده ایلام در مجلس گفت: در قبال مردمی که چشم امیدشان به مجلس است مسئولیت داریم زیرا آنها مهم‌ترین پاسداران گفتمان انقلاب اسلامی هستند و هر کسی که آنان را ناامید کند خائن است.

نباید مردم را که مهم‌ترین پاسداران گفتمان انقلاب اسلامی هستند ناامید کنیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 30 مهر) در جلسه علنی مجلس و در نطق میان دستور اظهار داشت: سکوت درباره لجام گسیختکی بازار و اقتصاد کشورمان خیانت به شهدای دفاع مقدس است؛ دشمن هیچ برنامه‌ای برای ساقط کردن اقتصاد و سیاست ما ندارد جز آن که چشمش به اشتباهات درونی و استراتژیک ما است.

وی افزود: طرفدار تئوری توهم توطئه نیستم ولی معتقدم که امروز کاسه‌ای زیر نیم کاسه است که برخی خدمات این نظام و انقلاب را در پستوهای بی‌کفایتی خود به اسارت گرفتند.

نماینده ایلام در مجلس تصریح کرد: دشمن دشمن است و کارش دشمنی است اما کجا دشمن خارجی به ما گفته است پراید بنجل ۷ میلیونی را ۱۳۰ میلیون بفروشیم و کک وجدان هیچ مسئولی گزیده نشود؟

وی خاطرنشان کرد:‌ کجا دشمن به ما گفته است فرزندان برخی مسئولین رده بالای این مملکت به مراکز جاسوس پروری انگلیس و آمریکا و کانادا بروند؟ باورها و سبک زندگیشان تغییر کند و بعد به عنوان سفیران دشمن بازگردند و دوباره با رانت پدرانشان در مصادر سیاسی و اقتصادی این سرزمین جا خوش کنند، پدرانشان در این جا مرگ بر آمریکا بگویند و فرزندانشان آن جا به ریش این مملکت بخندند.

فلاحی اظهار داشت: کجا دشمن خارجی به ما گفته است که چشم بر خون شهدا و خدمات این نظام و انقلاب بسته شود و مردم نسبت به آینده خود ناامید شوند؟

نماینده مردم ایلام گفت: باید طرح‌های فاقد اولویت را کنار بگذاریم و به اقتصاد و معیشت مردم توجه کرده و ضرب الاجل مشخص کنیم و روش کمیسیون داری را تغییر دهیم، نگذاریم وزیری بیاید و بگوید و برود و او را به خیر و ما را به بی خیالی.

وی افزود: باید بگذاریم ۸ ماه باقی مانده عمر دولت به پایان برسد، اگر این ۸ ماه را کارشناسانه کار کنیم می‌توانیم این سرزمین را ۸۰ سال به جلو ببریم ولی اگر کار نکنیم در تک تک ثانیه‌های این ۸ ماه باقی مانده به پایان دولت حتما فجایع بسیاری اتفاق خواهد افتاد.

فلاحی گفت: همه مسئولین در قبال مردمی که امروز چشم امیدشان به این مجلس است مسئولیت دارند، مردم مهم ترین پاسداران گفتمان انقلاب اسلامی هستند، هر که این مردم را ناامید کند خائن است. 

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول