اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

تخصیص اعتبارات کرونا به خرید ساختمان برای دانشکده غیرقانونی است/ شرایط جذب دختر روحانی بررسی شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه شرایط جذب دختر روحانی در دانشگاه باید بررسی شود، گفت: تخصیص اعتبارات کرونا به خرید ساختمان برای دانشکده غلط و غیرقانونی است.

تخصیص اعتبارات کرونا به خرید ساختمان برای دانشکده غیرقانونی است/ شرایط جذب دختر روحانی بررسی شود

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست اعضای انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸  دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با احمد نادری عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی پیرامون بحث هیئت علمی شدن مریم روحانی ( دختر رئیس جمهور) در دانشکده فناوری های نوین دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و اختصاص 120 میلیارد تومان بودجه ستادملی مبارزه با کرونا به ساخت و تجهیز این دانشکده برگزار شد.

* تخصیص اعتبارات کرونا به خرید ساختمان برای دانشکده غیرقانونی است

نادری در این نشست با بیان این موضوع که برخی دانشجویان با وجود دارا بودن مدرک از بهترین دانشگاه‌های ایران و جهان در مقاطع دکتری و پسادکتری با درِ بسته جذب هیئت علمی مواجه می شوند خاطر نشان کرد: باید شفاف سازی شود که این شخص چگونه و با چه پروسه‌ای جذب شده است و اینکه آیا این جذب در شرایط عادلانه صورت گرفته است یا خیر!

وی ادامه داد: در جایی دیگر در خصوص تخصیص اعتبارات ستاد ملی مبارزه با کرونا به خرید ساختمان دانشکده فناوری های نوین دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خاطر نشان کرد: این کار  (تخصیص اعتبارات) غلط اندر غلط بوده، غیرقانونی بوده و من تعجب می کنم از برادر عزیزم جناب آقای دکتر زالی و دکتر نمکی که چرا این کار صورت گرفته و باید این پروسه شفاف سازی شود.

نادری درباره اظهارات واعظی رییس دفتر ریاست جمهوری پیرامون تخصیص اعتبار گفت: ایشان جوری صحبت کردند که انگار مقام معظم رهبری دستور فرمودند برای هیئت علمی شدن دختر جناب آقای روحانی 120 میلیارد از اعتبارات ستاد ملی کرونا را بدهند به دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی! نمی دانم این سفسطه را ( در علم منطق) چه می نامند. خود آقای واعظی کمک کنند تا ما این نوع سفسطه را نام گذاری کنیم.

* پرداخت پول برای ساخت دانشکده چه تاثیری در مهار کرونا خواهد داشت؟

محمودی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان 1348 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هم در این نشست بیان کرد: کل هزینه‌کرد کرونای دانشگاه از ابتدای کرونا تا 25 مهر 70 میلیارد تومان بوده است ولی 120 میلیارد تومان برای خرید یک ساختمان هزینه شده که مشخص نیست چه تاثیری در مهار کرونا خواهد داشت.

وی افزود: کارانه و حقوق کادر درمان بیمارستان های دانشگاه ماه هاست پرداخت نمی شود. 70 میلیارد تومان را طی هشت ماه و خرد خرد به دانشگاه داده اند، اما چه می شود که 120 میلیارد را یک دفعه و حتی بیشتر از مبلغ درخواستی(مبلغ درخواستی 100 میلیارد تومان بوده است) پرداخت کرده اند.این استاندارد دوگانه را کجای دلمان بگذاریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول