اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

«وحدت اسلامی از دیدگاه قرآن و عترت» به قلم آیت الله حکیم منتشر شد

کتاب «وحدت اسلامی از دیدگاه قرآن و عترت» به قلم آیت الله سید محمدباقر حکیم(ره) و ترجمه دکترعبدالهادی فقهی زاده از سوی موسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

«وحدت اسلامی از دیدگاه قرآن و عترت» به قلم آیت الله حکیم منتشر شد

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس کتاب «وحدت اسلامی از دیدگاه قرآن و عترت» به قلم آیت الله سید محمدباقر حکیم (ره) و ترجمه عبدالهادی فقهی‌زاده از سوی مؤسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

اثر حاضر، «الوحده الاسلامیه من منظور الثقلین» با نام «وحدت اسلامی از دیدگاه قرآن و عترت» است که به قلم شهید آیت الله سیدمحمدباقر حکیم (ره) نگاشته شده است. نویسنده با نیم نگاهی به تحولات معاصر، به موضوع خطیر وحدت اسلامی از منظر قرآن و عترت نگریسته است.

واقع‌نگری و دردمندی، ویژگی‌هایی است که در تحلیل‌های کتاب حاضر به چشم می‌خورد و نشان می‌دهد مؤلف معتقدانه و به مثابه ضرورتی دیرپا به موضوع وحدت اسلامی نگریسته است.

همچنین دو نوشتار دیگر به ترجمه کتاب پیوست شده است که هر دو در حوزه‌های مربوط به موضوع وحدت اسلامی و تقریب است؛ یکی «مبانی نظری مدارای دینی در تقابل با افراطی‌گری در قرآن کریم» و دیگری «اصول تقریب میان شیعه و اهل سنت» که متن اصلی آن ها سال‌ها پیش در مصر به چاپ رسیده است.

این کتاب در ۲۵۶ صفحه منتشر شده و علاقه‌مندان جهت خرید و سفارش آنلاین می‌توانند به نشانی www.bustaneketab.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول