اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

ابلاغ راهنمای مدیریت تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کووید19 + بخشنامه

معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، راهنمای مدیریت جریان تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کووید19 را به استان‌ها ابلاغ کرد.

ابلاغ راهنمای مدیریت تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کووید19 + بخشنامه

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در راستای هماهنگی بیشتر با شرایط کرونایی، معاونت آموزش متوسطه به تهیه، تدوین راهنمای مدیریت جریان تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کویود19 و ارسال  آن به استان‌ها اقدام کرده است.

این راهنما حاصل مطالعات ملی و بین المللی و نتایج تجارب به دست آمده از شرایط اخیر است که پس از تدوین نگاشت اولیه، توسط تعدادی از کارشناسان و مدیران مدارس کشور اعتباربخشی شده است. لذا مدارس با استفاده از آن و با انتخاب الگوی مناسب جهت ارائه خدمات آموزشی و تربیتی به دانش آموزان یاری کنند.

تحلیل شرایط واحد آموزشی و انتخاب الگوی ارائه خدمات آموزشی و تربیتی مناسب، اطلاع‌رسانی به معلمان و دانش‌آموزان، بررسی، تبیین و تحلیل، منجر شدن گزاره‌ها به بهبود عملکرد مدرسه توجه به حفظ آرامش، تهیه اطلس آموزشی مدارس بر اساس نحوه ارائه خدمات آموزشی مطابق با امکانات و اولویت‌های انتخابی دانش‌آموزان و ورود به سامانه «سناد» از جمله نکاتی است که در این راهنما بر آن تأکید شده است.

شناسایی و تهیه گزارش‌های مدیریتی از مدارس مبتنی بر الگوی ارائه خدمات آموزشی و تربیتی راهنما صورت می‌گیرد و پرسشنامه مربوط به الگوی انتخاب شده باید در سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانیLtms.medu.ir  توسط مدیران مدارس تکمیل شود.

این متن را می‌توانید دانلود کنید:  راهنمای مدیریت جریان تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کووید19 راهنمای مدیریت جریان تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کووید19  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول