اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

برگزاری نشست فراکسیون انقلاب با حضور قالیباف/ انتقاد اعضا از عملکرد دولت

نایب رئیس فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس گفت: نشست شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس با حضور رئیس مجلس برگزار شد که در این نشست مسائل اقتصادی کشور و موضوع استیضاح رئیس‌جمهور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضا انتقادات شدیدی را نسبت به ناکارآمدی دولت برای حل مشکلات مردم داشتند.

برگزاری نشست فراکسیون انقلاب با حضور قالیباف/ انتقاد اعضا از عملکرد دولت

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی امروز صبح (چهارشنبه 30 مهر 99) قبل از جلسه مجلس در محل کمیسیون تلفیق با حضور اکثریت اعضاء شورای مرکزی و محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه مشکلات اقتصادی و سؤال یا استیضاح رئیس جمهور تبادل نظر شد. هر کدام از موافقان و مخالفان استیضاح و یا سؤال از رئیس جمهور دلایل خود را ذکر کردند.

نایب رئیس فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس اظهار داشت: اعضای شورای مرکزی نسبت به ناکارآمدی‌های دولت و مشکلات اقتصادی که گریبانگیر مردم شده است انتقاد‌های شدیدی داشتند و بر این نکته تأکید شد که هدف اصلی مجلس همراهی با مردم و تلاش برای حل مشکلات اقتصادی است و چاره‌اندیشی برای برون‌رفت از وضعیت و شرایط سخت اقتصادی است.

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: مجلس از ابزار نظارتی خود برای حل مشکلات باید استفاده کند و اگر عده‌ای از نمایندگان موضوع استیضاح یا سؤال از رئیس جمهور را مطرح می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند چنین منظوری را دارند. قرار شد این موضوع در جلسه مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی مطرح شود.

وی در پایان گفت: هفته آینده جلسه مجمع عمومی فراکسیون خواهیم داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول