اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تیر‌اندازی در هیوستون تگزاس؛ ۳ کشته و یک زخمی

رسانه‌های آمریکایی گزارش کرده‌اند که تیر‌اندازی در یک باشگاه شبانه در شهر هیوستون ایالت تگزاس سه کشته و یک زخمی بر جا گذاشته است.

تیر‌اندازی در هیوستون تگزاس؛ ۳ کشته و یک زخمی

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبر‌گزاری فارس، رسانه‌های آمریکایی گزارش کرده‌اند که تیر‌اندازی در یک باشگاه شبانه در شهر هیوستون ایالت تگزاس آمریکا ۳ کشته و ۱ زخمی بر جا گذاشته است.

وبگاه شبکه خبری «راشا تودی» به نقل از رسانه‌های محلی نوشته این حادثه حدوداً ساعت ۱۰ شب سه‌شنبه اتفاق افتاده و در جریان آن یک مرد مسلح به افراد حاضر در داخل باشگاه شبانه «دی‌دی‌‌اسکای» واقع در مرکز شهر هیوستون شلیک کرده است.

پلیس شهر هیوستون با انتشار پیامی در توئیتر نوشت سه مرد در صحنه حادثه کشته شدند و نفر چهارم نیز به علت شدت جراحت به بیمارستان منتقل شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های آمریکایی فرد مسلح محل حادثه را ترک کرده و پلیس هنوز فردی را در ارتباط با این حادثه دستگیر نکرده است.

پلیس گفته احتمالاً در این حادثه بیش از یک فرد مسلح مرتکب این جرم شده‌اند. علت تیر‌اندازی هم نامشخص است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود و تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول