اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

قمری: دوچرخه‌سواری مورد کرونایی نداشته‌ است/ کمترین جلسه کمیته انضباطی را داشته‌ایم

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: رشته دوچرخه سواری تاکنون مورد کرونایی نداشته و موارد بهداشتی به خوبی عایت می‌شود.

قمری: دوچرخه‌سواری مورد کرونایی نداشته‌ است/ کمترین جلسه کمیته انضباطی را داشته‌ایم

خسرو قمری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط برگزاری لیگ برتر دوچرخه سواری اظهار داشت: مرحله سوم مسابقه جاده قرار است 15 آبان در مازندران برگزار شود و مجوزهای لازم برای برگزاری این رقابت‌ها از سوی هیأت استان مازندران کسب شده است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط حاد کرونا آیا احتمال لغو این رقابت‌ها وجود دارد یا خیر، گفت: تا این لحظه برگزاری مسابقات سر جای خود است و تغییری نکرده است. ما تمام‌قد تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و بر اساس آن تصمیم‌گیری می‌کنیم. تاکنون چیزی به ما اعلام نشده است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به این سوال که آیا تست دوچرخه سواری تاکنون مثبت شده است یا خیر، عنوان کرد: خوشبختانه ما مورد کرونایی تاکنون نداشته‌ایم. به هر حال دوچرخه سواری رشته‌ای است که با فاصله‌گذاری و در فضای بازی برگزار می‌شود. بچه‌ها هم خودشان به خوبی رعایت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و مشکلی وجود ندارد. قبل از برگزاری مسابقات هم همه نفرات باید تست داده باشند و این کار اجباری است.

قمری در مورد این که جلسه کمیته انضباطی دو ملی‌پوشی که در لیگ با هم درگیر شده بودند به کجا رسید، اظهار داشت: با توجه به این که این اتفاق در تبریز رخ داده بود ما هم برگزاری جلسه کمیته انضباطی را به اداره کل استان تفویذ کردیم. جلسه آنها هفته گذشته برگزار شده و منتظریم نتیجه آن را به فدراسیون هم اعلام کنند.

وی در خصوص این که گفته می‌شد فدراسیون به دنبال احضار برخی ملی‌پوشانی که در رسانه ها انتقاد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند به کمیته انضباطی عنوان کرد: ملی‌پوشان به جای این که صحبت‌های خود را از رسانه ها به گوش ما برسانند، رو در رو با ما صبحت کنند، چون بهتر نتیجه می‌گیرند. ما طی بررسی‌هایی که داشتیم تمام صحبت‌های ملی‌پوشان به مشکلات مالی بازمی‌گردد و انتظار دارند که فدراسیون نگاه ویژه‌تری کند که حرفشان هم کاملا درست است اما ما هم به خاطر شرایط اقتصادی دستمان خالی است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ادامه داد: از سوی دیگر برخی صحبت‌ها هم حاشیه‌ای است که این موضوع برای همکاران من خوشایند نیست. در طول دورانی هم که من در فدراسیون بودم خیلی کم پیش آمده که بخواهیم جلسه کمیته انضباطی برگزار کنیم. فکر نمی‌کنم 3-2 مورد بیشتر شده باشد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول