اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

قزوین قهرمان مسابقات برای تونیک مجازی بانوان کشور شد

قزوین عنوان قهرمانی مسابقات برای تونیک بانوان کشور را کسب کرد.

قزوین قهرمان مسابقات

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، نخستین دوره مسابقات "برای تونیک" مجازی بانوان سراسر کشور با پیام "من ماسک می زنم" در بخش بانوان با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

این رقابت‌ها به صورت تیمی 3 نفره و در رده سنی 16 سال به بالا و در بخش پرسرعت- پرتحرک "برای تونیک" به صورت مجازی و ویدئویی و با حضور 18 تیم از سراسر کشور برگزار شد که در نهایت با بررسی فنی فیلم‌های ارسالی تیم‌های برتر به شرح زیر معرفی شدند:

تیم استان قزوین متشکل از زهره رحیمی (مربی و بازیکن)، مریم چمانی و هانیه باقری به عنوان قهرمانی رسید.

تیم خراسان رضوی متشکل از مهسا لنگران، محدثه زمانی و زهرا ترشیزی با هدایت مائده احمد پور و استان بوشهر متشکل از ساناز دهقان، الهام فرد و تارا مومنی با مربیگری هدیه بهرمان مشترکا در ردیف دوم قرار گرفتند.

دیگر تیم استان قزوین متشکل از الهام جمالی(مربی و بازیکن) پ، غزال فلاح و لیلا لشگری با سرپرستی معصومه احمدی و تیم اصفهان متشکل از سحر غضنفری (مربی و بازیکن)، مائده سادات صالحی ابری و زهرا کیانی ابری به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

تیم استان کردستان هم متشکل از پریچهر درزی ورزش، پرستو خانزاد پور و شینا ایوبی با هدایت بستانی عنوان ویژه این رقابتها را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول