اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

هاشمی: فکر می‌کنم رقابت‌های لیگ امسال خوب باشد/سعی می‌کنیم تیمی ما را تهدید نکند

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا گفت: فکر می‌کنم امسال رقابت‌های خوبی را در لیگ برتر شاهد باشیم.

هاشمی: فکر می‌کنم رقابت‌های لیگ امسال خوب باشد/سعی می‌کنیم تیمی ما را تهدید نکند

مریم هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تمرینات تیم سایپا برای لیگ برتر والیبال بانوان اظهار داشت: به خاطر کرونا چگونگی برگزاری لیگ تغییر کرد، البته به نظر من بهتر شده است چون تعداد بازی‌ها زیاد است و ما با تیم‌های محدودی بازی می‌کنیم.

وی افزود: ۴ تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند که حالا نمی‌دانم قرار است دوره‌ای بازی کنند یا به صورت دیگر. منتظر هستیم تا میزبانی‌ها را اعلام کنند. فکر می‌کنم این اتفاق تا اوایل هفته آینده رخ دهد.

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا درباره اینکه چند روز پیش بازیکنان این تیم تست کرونا دادند، عنوان کرد: خوشبختانه تست همه بازیکنان منفی بود. تمرینات ما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. تلاش این است که بازیکنان ارتباطی با بیرون نداشته باشند. ما با ماشین سایپا به محل تمرین می‌رویم و بعد مستقیم به خوابگاه برمی‌گردیم.

هاشمی درباره شرایط تیم های حاضر در لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم‌های خوبی در لیگ شرکت دارند. می‌دانم که ذوب آهن یک بازیکن دیگر هم به تیم اضافه کرده است، پیکان هم به همین صورت. احساس می‌کنم رقابت‌های خوبی باید داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید رقبا قهرمانی شما را تهدید کنند گفت: سعی می‌کنیم این طور نباشد اما امسال شرایط فرق دارد و نمی‌دانیم تا آخر سال وضعیت به چه صورت باشد. امیدوارم با سلامتی تمامی لیگ را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول