اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری ترکیبی برگزار می‌شود

فدراسیون جهانی وزنه‌برداری اعلام کرد انتخابات این فدراسیون به صورت ترکیبی برگزار خواهد شد.

انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری ترکیبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون جهانی وزنه‌برداری (IWF) اعلام کرد انتخابات سال آینده می تواند ترکیبی به صورت آنلاین و حضوری برگزار شود.

این فدراسیون بحران زده که در این مدت کوتاه چند رئیس عوض کرده بارها توسط کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص نحوه اداره آن هشدار داده شد.

فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به ۱۸۷ عضو خود اعلام کرد بعد از مشورت با کارشناسان حقوقی قرار است انتخابات ترکیبی برگزار شود.

مایک ایرانی پزشک انگلیسی که رئیس موقت IWF است همچنین گفت که ایت فدراسیون می‌خواهد به ورزشکاران اطمینان دهد که "ورزش پاک" در انتخابی المپیک از همه مهمتر بوده و استقلال و حرفه‌ای بودن را در تلاش‌های ضد دوپینگ خود تثبیت کرده است.

ایرانی همچنین به تلاش‌هایی که برای برگزاری جام جهانی جوانان به صورت آنلاین صورت گرفته اشاره کرد. قرار است ۴۵۰ وزنه‌بردار از ۶۲ کشور در این رویداد شرکت کنند.

فدراسیون جهانی وزنه‌برداری که در لوزان واقع شده قرار است به صورت حضوری و مجازی انتخابات را اوایل فروردین ماه برگزار کند.

پیش از این یکی از اعضای کمیسیون پزشکی در خصوص تقلب در انتخابات هشدار داده و پیشنهاد کرد انتخابات بهرصورت آنلاین برگزار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول