اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تبریز زمانی بازیکن‌ساز بود/ تیمداری تراکتور در والیبال و بسکتبال

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: همه ما یک هدف داریم که آن هم موفقیت تراکتور است.

تبریز زمانی بازیکن‌ساز بود/ تیمداری تراکتور در والیبال و بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد علیپور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: ‌همه ما یک هدف داریم که آن هم موفقیت تراکتور در میادین داخلی و بین‌المللی است.

‌‌مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به برنامه‌های این باشگاه برای فوتبال پایه، خاطرنشان کرد: اعتقادم این است که اگر به فوتبال پایه اهمیت ندهیم، باید فوتبال را تعطیل کنیم. برنامه ما این است که پایه را حتی حرفه‌ای‌تر از تیم بزرگسالان پیش ببریم. اعتقاد دارم اگر تیم‌های پایه ساختار خوبی داشته باشند، مطمئنا در 5-6 سال آینده نیاز نداریم از جای دیگری بازیکن بیاوریم.

‌علیپور ادامه داد: از تجربیات پیشکسوتان و مربیان پایه نیز استفاده می‌کنیم. اگر شرایط مهیا باشد که تاکنون هم بوده و آقای زنوزی هم به این موضوع علاقمند است، باید توجه بیشتری به آکادمی داشته و در شهرستان‌ها حضور داشته باشیم.

‌وی یادآور شد: در یک دوره تیم‌های تبریزی بازیکن ساز بودند اما الان این‌طور نیست. با صحبت‌هایی که انجام داده‌ایم این نیاز را احساس کردیم و قطعا برای تیم‌های پایه برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

‌مدیرعامل باشگاه تراکتور در پاسخ به این سوال که «آیا باشگاه تراکتور برنامه‌ای برای سرمایه‌گذاری در سایر رشته‌های ورزشی دارد یا خیر؟»، گفت: قطعا باید به فکر رشته‌های دیگر مانند والیبال و بسکتبال باشیم، چراکه فوتبال به تنهایی معنی باشگاه نمی‌دهد. با حضور تراکتور در سایر رشته‌ها، دیگر تیم‌ها نیز به حضور در این مسابقات ترغیب می‌شوند. البته نمی‌توانم بگویم که تا چه حد در این راستا موفق خواهیم شد. برای مثال دوومیدانی رشته مادر است که می‌تواند در تمام رشته‌ها تاثیر‌گذار باشد. اما اینکه چقدر موفق خواهیم شد را نمی‌توانم الان بگویم ولی قطعا تلاش می‌کنیم.

علیپور درباره فوتبال بانوان، گفت: در فوتبال بانوان تلاش می‌کنیم به‌زودی با صدور اطلاعیه‌ای اقدامات لازم را انجام دهیم. اهداف و تفکراتی داریم که با کمک کارشناسان و استفاده از تجربیات قبلی، تلاش می‌کنیم به این اهداف برسیم.

انتهاای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول