اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ماموریت کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت مجلس برای بررسی ابعاد درگیری در قره‌باغ

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کمیته روابط خارجی کمیسیون، مکلف به پیگیری موضوع و جلسه‌ با دستگاه دیپلماسی و امنیتی شد.

ماموریت کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت مجلس برای بررسی ابعاد درگیری در قره‌باغ

ابوالفضل عموئی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست امروز عصر امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: در جلسه امروز (سه‌‍‌شنبه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آیین نامه داخلی کمیسیون بررسی شده و به تصویب رسید.

وی افزود: در ادامه جلسه، گزارش اولیه هیات اعزامی کمیسیون به منطقه آزاد چابهار برای بررسی موضوع احداث فرودگاه در این منطقه ارایه شد. بحث و بررسی پیرامون نظرات تکمیلی در جلسات بعدی کمیسیون انجام خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: همچنین گزارشی از سفر هیات اعزامی کمیسیون به مناطق مرزی استان اردبیل و استان آذربایجان شرقی جهت بررسی ابعاد مختلف درگیری‌ها در موضوع قره باغ ارائه کردم.

عمویی در خاتمه تصریح کرد: با توجه به ابعاد مختلف درگیری ارمنستان و جمهوری آذربایجان، کمیته روابط خارجی کمیسیون مکلف شد که در پیگیری موضوع، جلسه‌ای را با دعوت از دستگاه ذیربط از جمله دستگاه دیپلماسی و امنیتی برگزار کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول