اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دولت به‌جای مذاکره به توان داخلی توجه می‌کرد امروز شاهد مشکلات اقتصادی نبودیم

یک فعال سابق دانشجویی با انتقاد از سخنان اخیر رئیس جمهور گفت: اگر دولتمردان ذره ای از زمانی که برای دفاع از برجام و مذاکره با آمریکا می گذارند را برای حل مشکلات مردم و اقتصاد بگذارند قطعا شاهد چنین مشکلاتی نخواهیم بود.

دولت به‌جای مذاکره به توان داخلی توجه می‌کرد امروز شاهد مشکلات اقتصادی نبودیم

ایمان سرگزی فعال سابق دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با انتقاد از سخنان اخیر رئیس جمهور گفت: این روزها بحث‌ صلح امام حسن (ع) را مطرح می کنند اما کاش آقایان برای یک بار هم که شده تاریخ را دقیق مطالعه می کردند.

وی ادامه داد: وقتی مختار به همراه 6000 نفر در قصر خود به محاصره دشمن درآمد خطاب به یارانش گفت: « من که تصمیمم را گرفته ام و تسلیم نخواهم شد؛ از قصر خارج می شوم و با آنان می جنگم تا کشته شوم و وقتی من کشته شوم ضعف و ذلت شما بیشتر خواهد شد و آنها از شما انتقام خواهند گرفت و بعد پشیمان خواهید شد، اما اگر با من بیرون بیایید، از دو حال خارج نیست یا پیروز می شوید و یا به شهادت می رسید، اما اگر با من نیایید فردا در همین وقت ذلیل ترین و زبون ترین مردم روی زمین خواهید بود» و همان شد که مختار گفته بود!

سرگزی تاکید کرد: آقایان از تاریخ درس عبرت نمی گیرند بلکه خود می خواهند درس عبرت آیندگان شوند و مقام ناچیز خود را با معصومین که معصوم بودن مقایسه می کنند. البته بعید هم نیست که برخی بگویند که به آنان وحی شده که باید مذاکره کنند!

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در قضیه برجام بارها فرمودند « آمریکا قابل اعتماد نیست»، اما  همین آقایان گفتند امضا فلان فرد تضمین است و اینک به جای پاسخگویی به خاطر معطل کردن کشور طلبکار شده اند.

سرگزی تصریح کرد: تنها دستاورد برجام این بود که مردم ماهیت افرادی که دم از مذاکره با کدخدا می زدنند را بیشتر بشناسند. آنان گفتند زبان دنیا را بلدند،گفتند سایه جنگ را از کشور دور کردیم، ثبات را به اقتصاد کشور بازگرداندیم، قول دادن تمامی تحریمها را در دولت دوم خود برمی دارند و...

این فعال سابق دانشجویی خطاب به دولتمردان ادامه داد: کاش ذره ای از زمانی که برای دفاع از برجام و مذاکره با آمریکا می گذارید را برای حل مشکلات مردم و اقتصاد بگذارید، قطعا شاهد چنین مشکلاتی نخواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول