اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

شرط فروش شیرخشک در فروشگاه‌های اینترنتی اعلام شد

مدیر اداره کل امور فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: فروش شیرهای خشک معمولی در فروشگاه‌های اینترنتی مجاز است.

شرط فروش شیرخشک در فروشگاه‌های اینترنتی اعلام شد

محمد حسین عزیزی مدیر کل اداره فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره تبلیغ و فروش برخی مکمل‌های تغذیه‌ای مانند شیر خشک در برخی فروشگاه‌های اینترنتی گفت: فروش شیرهای خشک یارانه‌ای برای کودکان زیر یک سال در این فروشگاه‌های ممنوع است و فروش شیرهای خشکی که به عنوان مکمل و غذای کمکی مورد استفاده قرار می‌گیرند بلامانع است.

عزیزی خاطرنشان کرد: در گذشته فروش هر نوع مکمل و شیر خشک از طریق فروشگاه‌های اینترنتی ممنوع بوده است اما اخیرا اجازه دادیم که غذاها و غذاهای کمکی و حتی شیرهای خشک که خاصیت غذایی دارند نه درمانی از طریق این فروشگاه‌ا به فروش برسد.

وی ادامه داد: برای شیرهای خشک ویژه نیز به دنبال سیستمی هستیم که از طریق آن بتوانیم با نظارت دقیق توزیع و فروش را انجام دهیم تا از این طریق بتوانیم رصد کنیم که این شیرخشک ها در اختیار کدام خانواده قرار گرفته است.

وی گفت: درحال حاضر سامانه حامی مسوول انجام این کار است. در خصوص فروش شیرهای خشک در فضای مجازی نیز تخلفاتی وجود دارد که مردم می‌توانند گزارشات و شکایات خود را از طریق شماره 190 به اطلاع ما برسانند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول