اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

دپوی استراتژیک برای مقابله با کووید 19 برای پاییز و زمستان

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با اشاره به اینکه این نهاد برنامه‌ریزی‌های لازم برای مقابله با کووید 19 را در نظر گرفته است، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده دپوی استراتژیک را برای پاییز و زمستان فراهم کرده ایم.

دپوی استراتژیک برای مقابله با کووید 19 برای پاییز و  زمستان

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، مهدی یوسفی درباره دپوی استراتژیک تجهیزات و ملزومات مصرفی مقابله با کووید 19 اظهار داشت: هیات امنا بنابر رسالت خود نقش بازوی اجرایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را با تامین تجهیزات سرمایه‌ای مورد نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بر عهد دارد که از زمان شیوع ویروس کرونا در کشورمان تامین تجهیزات سرمایه‌ای مربوط به کرونا و اقلام حفاظت فردی را نیز در دستور کار خود قرار داد تا خریدها به صورت تجمیعی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه دپوی استراتژیک تجهیزات سرمایه‌ای توسط هیات امنا  امری حیاتی و بسیار ضروری محسوب می‌شوند، افزود: به طور مثال در هفته گذشته 141 دستگاه کمک تنفسی ویژه بیماران مبتلا به کووید 19 را وزارت نفت از محل ذخیره استراتژیک هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران که جهت مقابله با بیماری کرونا تامین شده بود تهیه و به بیمارستان های مناطق نفت خیز کشور ارسال کرد.

یوسفی تصریح کرد: تفاهم نامه همکاری جهت تحویل 15 میلیون ماسک سه لایه بین هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران و سازمان غذا و دارو نیز در 21 مهرماه سال جاری منعقد شد که بلافاصله پس از امضای تفاهم‌نامه ماسک‌ها تحویل سازمان غذا و دارو جهت توزیع در کشور  شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول