اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

منصوریان: بازیکن یک میلیاردی خواهان 6 میلیارد است، وارد این فضا نشدیم/کمترین حق تراکتور قهرمانی است

سرمربی تیم تراکتور گفت: 12، 13 بازیکن اصلی تیم تراکتور که شاکله اصلی تیم است را حفظ کردیم.

منصوریان: بازیکن یک میلیاردی خواهان 6 میلیارد است، وارد این فضا نشدیم/کمترین حق تراکتور قهرمانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی رضا منصوریان در حاشیه تمرین امروز در حضور خبرنگاران گفت: نسبت به سال گذشته بازیکنان خارجی و چند بازیکن همانند دروازه بان اولی تیم را از دست دادیم، اما 12، 13 بازیکن که اسکلت‌بندی اصلی تیم را تشکیل می‌داد، را حفظ کردیم.

وی در مورد عملکرد تراکتور در فصل نقل و انتقالات گفت: در بازار نقل و انتقالات قیمت بازیکنان بسیار کذایی بالا رفته و بازیکنی که سال پیش قیمتش یک میلیارد بود، امسال 5 الی 6 میلیارد برای بستن قرارداد طلب می‌کند که این قیمت‌ها کاذب و حباب بوده و سعی کردیم وارد چنین فضایی نشویم.

منصوریان گفت: مالک باشگاه تراکتور بخش خصوصی بوده و باید شرایط وی را هم در نظر گرفت که برای سرمایه‌اش زحمت کشیده است و فراهم کردن چنین امکانات خوبی بسیار سخت بوده و باید عنوان کنم تراکتور از لحاظ امکانات سخت افزاری با تیم‌های صنعتی برابری می‌کند.

وی افزود: چند بازیکن خوب از تیم‌های پایه به تراکتور اضافه شده‌اند و یکی دو بازیکن را خود من می‌شناختم و پیگیر بازی‌شان بودم و با این بازیکنان آینده تراکتور درخشان بوده و باید بگویم کمترین حق هواداران تراکتور قهرمانی در لیگ برتر است.

سرمربی تیم تراکتور گفت: با تیم ماشین‌سازی دوست و رفیق هستیم و رقیب نمی‌باشیم و باید سهمیه آذربایجان‌شرقی در لیگ برتر حفظ گردد و همه برای یک هدف که اعتلای فوتبال تبریز است، می‌جنگیم.

وی از خبرنگاران خواست که از ورود به حاشیه‌ها پرهیز کرده و اجازه ندهند فضای مجازی بین تیم فاصله بیاندازد. منصوریان گفت: من با فضای مجازی کاری ندارم و از فضای واقعی که مطالب شما خبرنگاران است استقبال می‌کنم و کار ما بدون ایراد نیست و انتظار دارم که بدون غرض ایرادات بیان شده و از تیم حمایت گردد و تراکتور متعلق به هواداران است و باید برای رسیدن با حقش همگی تلاش نماییم.

وی افزود: نمی‌شود بازیکنی که فصل گذشته یک و نیم میلیارد قراردادش بوده الان پنج و نیم میلیارد پول بخواهد؛ یا بازیکنی که سه میلیارد بوده امسال 10 میلیارد درخواست کند. یک حبابی ایجاد شده ولی متأسفانه این حباب در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

سرمربی تیم تراکتور خاطرنشان کرد: بازیکنی که سال گذشته قراردادش سه، چهار میلیارد بوده امسال از باشگاه ما 10 میلیارد خواسته است. سیاست‌گذاری که ما با مالک، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره داشتیم این بود که در عین حالی که باید نقاط ضعف را پوشش بدهیم و خواسته هواداران را عملی کنیم، زیاد وارد این فضای حباب هم نشویم. 

انتهای پیام/60017

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول