اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

همبستگی 1000 دانش‌آموز در پویش ملی «من همان دانش‌آموز ۳۰ مهر ۵۷ هستم»

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان گفت: پویش ملی «من همان دانش آموز ۳۰ مهر ۵۷ هستم» به مناسبت بزرگداشت حماسه ۳۰ مهر در همدان در حال برگزاری است و تاکنون یک هزار دانش آموز به این پویش پیوستند.

همبستگی 1000 دانش‌آموز در پویش ملی «من همان دانش‌آموز ۳۰ مهر ۵۷ هستم»

محمدصالح جباری مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان در آستانه سالروز حماسه ۳۰ مهر همدان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اظهار کرد: هر سال پاسداشت حماسه دانش‌آموزان همدانی در ۳۰ مهر ۵۷ با مشارکت دانش‌آموزان نسل چهارم انقلاب در همدان برگزار می‌شد اما امسال به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و محدودیت‌های موجود، برنامه‌های جدید و متفاوتی در حال برنامه ریزی و اجراست.

وی با اشاره به اهمیت حماسه ۳۰ مهر استان همدان افزود: این رویداد، حماسه‌ای دانش‌آموزی بود که سال ۵۷ در همدان کلید خورد و موج جدیدی از جریان انقلاب اسلامی را در کشور ایجاد کرد.

مسؤول دبیرخانه حماسه ۳۰ مهر همدان گفت: حماسه ۱۳ آبان دانش‌آموزان تهرانی در حمایت از حماسه ۳۰ مهر دانش‌آموزان همدانی بود اما متأسفانه شاهد هستیم آنطور که باید به این موضوع پرداخته نشده تا جایی که بسیاری از مردم همدان هم حتی اطلاعی از کلیت ماجرا ندارند.

جباری با اشاره به برنامه‌های این اتحادیه در بزرگداشت ۳۰ مهر افزود: امسال با در نظر گرفتن دانش‌آموزی بودن بزرگداشت پویش «من همان دانش آموز ۳۰ مهر ۵۷ هستم» به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در این پویش که با همت اتحادیه‌های استانی در سراسر کشور انجام گرفت، دانش‌آموزان با مشارکت خود ضمن یک رقابت نوجوانانه اعلام می‌کنند که با همان همت و غیرت پای ارزش‌های انقلابی خود هستند و در این مسیر مربیان و شبکه پشتیبان انجمن‌های اسلامی تلاش می‌کنند مبانی و تاریخ حماسه ۳۰ مهر را به احسن وجه به دانش آموزان فعلی منتقل کنند.

جباری خاطرنشان کرد: در این پویش، دانش آموزان متوسطه دوم با در دست داشتن نوشته «من همان دانش‌آموز سال 57 هستم» و ارسال عکس و فیلم‌های خود با نوشته به پایگاه اینترنتی moj4.ir در این پویش شرکت می‌کنند.

وی گفت: تاکنون هزار دانش آموز به این پویش پیوستند و قرار است این عکس‌های دانش‌آموزان به عنوان امضا هر دانش‌آموز تقدیم دفتر مقام معظم رهبری شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول