اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ابر چالش هایی که یک میلیون و 300 تهرانی در منطقه 10 دارند

عضو شورایاری منطقه 10 تهران با اشاره به اینکه بافت فرسوده ابر چالش این منطقه محسوب می‌شود، گفت: بیش از یک میلیون و 342 هزار نفر در منطقه 10 زندگی می‌کنند و رفع مشکلات این منطقه بسیار حائز اهمیت است.

ابر چالش هایی که یک میلیون و 300 تهرانی در منطقه 10 دارند

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدمسعود قریشی رابط شورایاری منطقه 10 در صحن امروز شورای شهر درباره مشکلات این منطقه اظهار داشت: ترافیک سنگین خیابان‌ها، کمبود شدید پارکینگ، آلودگی زیست محیطی جوی‌ها و بلاتکلیفی طرح یادگار امام باعث به وجود آمدن مشکلات و چالش های زیادی در منطقه 10 شده است.

وی افزود: منطقه 10 دارای سه ناحیه و 10 محله است و بیش از یک میلیون و 342 هزار نفر جمعیت و 100 هزار و 385 خانواده در آن جای دارد.همچنین این منطقه دارای 68 مسجد، 6ب بیمارستان و 5 کتابخانه است.

رابط شورایاری منطقه 10 با اشاره وجود املاک تاریخی و فرهنگی در منطقه 10 گفت: فرسودگی املاک در منطقه 10  جزو ابر مسأله و ابر چالش های این منطقه محسوب می‌شود همچنین کمبود اماکن رفاهی، ورزشی و فضای سبز باید در این محله رفع شود و مورد بررسی قرار گیرد.

قریشی درباره محله هفت‌چنار و بریانک گفت: تعیین تکلیف املاک خریداری نشده در محور جیحون و رنجبر جهت آزادسازی محور رنجبر و تعیین تکلیف نشدن املاک قلعه‌بریانک حائز اهمیت است و باید اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

وی گفت: شورایاران در مقابله با ویروس کرونا اقدامات زیادی در منطقه 10 انجام دادند که توزیع ماسک و اقلام بهداشتی و توزیع غذا میان نیازمندان از جمله این موضوعات است و به نظر ما تعامل شورایاری‌ها و شهرداری امر بسیار مهمی است که باید به صورت مداوم مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول