اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

حمایت سازمان گسترش اقتصاد مقاومتی از کارآفرینی محلی و توان کارآفرینان داخلی

معاون اقتصادی سازمان گسترش اقتصاد مقاومتی کشور از حمایت همه‌جانبه سازمان گسترش اقتصاد مقاومتی از کارآفرینی محلی و ظرفیت و توان کارآفرینان داخلی در جهت افزایش تولید و اشتغال خبر داد.

حمایت سازمان گسترش اقتصاد مقاومتی از کارآفرینی محلی و توان کارآفرینان داخلی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا سعادتمندی در حاشیه بازدید از کارگاه تولید زعفران و مرکز پرورش قارچ گانودرما روستاهای شریف‌آباد و باسفهرجان سیرجان و بررسی مشکلات موجود در این مراکز با اشاره به وجود مشکل در عرضه محصولات تولیدی در این مراکز اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته، بستر مورد نیاز جهت فروش محصولات مورد نظر را فراهم کرده و در توسعه مراکز مذکور مساعدت‌های لازم صورت می‌گیرد.

معاون اقتصادی سازمان گسترش اقتصاد مقاومتی کشور بیان داشت: کارآفرینی محلی و استفاده از ظرفیت و توان داخلی نقش بسزایی در رونق اقتصاد مقاومتی دارد.

وی تصریح کرد:  سازمان گسترش اقتصاد مقاومتی با توجه به منویات مقام معظم رهبری در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی همواره آمادگی لازم را دارد تا در مسیر رشد و تعالی مجموعه‌های اقتصادی محلی حمایت‌های لازم را انجام و با استفاده از ظرفیت بومی و توان و تجربه کارآفرینان داخلی در جهت تولید بیشتر و افزایش اشتغال جوانان گام بردارد.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول