اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تست کرونای رئیس کمیته ملی المپیک مثبت شد

تست کرونای سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک امروز مثبت اعلام شد.

تست کرونای رئیس کمیته ملی المپیک مثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس، کیکاووس سعیدی دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: بعد از ملاقات سیدرضا صالحی امیری و مدیران کمیته ملی المپیک با یکی از قهرمانان نام آور‌ کشورمان که تست کرونایش هم مثبت اعلام شد جهت احتیاط و تست سلامت همکاران از تمامی افراد حاضر در این نشست تست گرفته شد که نتیجه آزمایش صالحی امیری عصر امروز مثبت اعلام شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه وضعیت جسمانی او خوب و مناسب است و بدون هیچ علائمی در راستای حفظ سلامت سایر همکاران مدتی را در قرنطینه خواهد بود.

سعیدی در ادامه اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیکاری کرونا، صالحی امیری حضور دائمی و فعالی در راستای پیگیری چالشها و مشکلات فدراسیونها داشت و هیچگاه عرصه راخالی نکرده ونخواهد کرد. او مسایل را همچنان پیگیری خواهند کرد.
 در همین راستا جواب تست باقی همکاران و مدیران نیز فردا اعلام خواهد شد تا اگر نمونه مثبت دیگری بود اقدامات لازم صورت گیرد.

وی گفت: سال بسیار حساسی را سپری می کنیم که باید اقدامات لازم برای آماده سازی کاروان و پیگیری امور فدراسیونها انجام شود. به هیچ  عنوان نمی توان فعالیتهای کمیته را تعطیل کنیم و ناچاریم با رعایت پروتکل های بهداشتی امور مربوطه را در راستای خدمت رسانی به جامعه ورزش پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول