اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خلیفه اصل: 9 بازیکن استقلال خوزستان به لیگ برتر کوچ کردند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: 80 درصد تیم ما تغییر کرده و 8-9 بازیکن اصلی ما به لیگ برتر کوچ کرده‌اند.

خلیفه اصل: 9 بازیکن استقلال خوزستان به لیگ برتر کوچ کردند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر خلیفه‌اصل بعد از تساوی بدون گل مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: حدود دو هفته ‌است تیم را در تهران آماده می‌کنیم، در مرحله بدنسازی هستیم. تمرینات بدنسازی خوبی پشت سر گذاشته و رفته رفته به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شویم. نفت آبادان هم تیم بزرگی است و سرمربی خوبی دارد. مقابل این تیم خوب بازی کردیم چون بازیکنان‌مان خواستند. دستاوردی که از این بازی داشتیم خیلی خوب بود.

وی در مورد اینکه از اردوی تدارکاتی تیمش در تهران راضی است، اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی داشتیم. دوره بدنسازی فشرده‌ای هم پشت سر گذاشتیم و با توجه به تعویق دو هفته‌ای لیگ یک این زمان به ما خیلی کمک می‌کند. 50 تا 60 درصد تیم ما آمادگی دارد. 

سرمربی استقلال خوزستان در مورد وضعیت باشگاه و بدهی‌هایش که پرداخت شده، اظهار داشت: خوشبختانه دغدغه بدهی اصلا نداریم و مقدار کمی است. باشگاه ما حرکت خیلی خوبی انجام داد و امیدوارم در فوتبال این حرکت خوب ما در ادامه لیگ تداوم یابد که باشگاه ما با بازیکنان تسویه حساب کرده است و بازیکنان ما توانسته‌اند به تیم استقلال خوزستان ملحق شوند. 80 درصد تیم ما تغییر کرده و 8-9 بازیکن اصلی ما به لیگ برتر کوچ کرده‌اند که برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. تیم جدیدی درست کرده‌ایم و بازیکنان خوبی گرفته‌ایم. تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم و مردم خوزستان را شاد کنیم.

خلیفه‌اصل در مورد بحث مدرک سرمربیگری گفت: هر چقدر در بحث مربیگری سخت‌گیری شود و سطح آموزش بالا برود به نفع فوتبال ماست. از فدراسیون و سازمان لیگ تشکر می‌کنم زیرا با این سخت‌گیری‌‌ها بیشتر می‌توانیم پیشرفت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول