اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

همدلی مؤمنانه پلیس در کرمان| از توزیع 8 هزار بسته معیشتی تا کمک درمانی و جهادی

سومین رزمایش همدلی مؤمنانه نیروی انتظامی کرمان، بالغ بر یک میلیارد و ۹۶۵ میلیون تومان بسته معیشتی در مناطق محروم استان کرمان توزیع می‌شوند.

همدلی مؤمنانه پلیس در کرمان| از توزیع 8 هزار بسته معیشتی تا کمک درمانی و جهادی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سومین رزمایش کمک مؤمنانه (طرح مردم‌یاری) ناجا با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان استان در فرماندهی انتظامی کرمان برگزار شد.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امروز سومین رزمایش همدلی مؤمنانه که تدارک دیده شده نشان از عطوفت، مهربانی، رحمت اسلامی و همدلی مؤمنانه است.

وی با اشاره به اینکه امروز افتخار داریم سومین رزمایش همدلی مؤمنانه را در هفته نیروی انتظامی برگزار می‌کنیم، گفت: همانگونه که پلیس و نیروی انتظامی در اجرای ماموریت‌های خود مقتدرانه عمل می‌کند این رأفت اسلامی را هم در کنار آن برای مردم محروم مناطق استان کرمان در دستور کار دارد.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: مانند سنوات گذشته این کار خیر را در هفته ناجا در دستور کار داریم و این رزمایش در سه مرحله انجام می‌شود که در اولین مرحله این رزمایش، بخش امداد، بهداشت و درمان است.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: از آنجایی که شعار هفته بزرگداشت هفته نیروی انتظامی «با هم برای امنیت و سلامت است» با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی، هلال‌احمر، سپاه ثارالله، بهزبستی و ... در حوزه بهداشت و درمان اقداماتی در مناطق محروم اقداماتی از جمله ویزیت رایگان، درمان بیماران، اعمال جراحی، دارو و ... را انجام خواهند داد.

ناظری ابراز داشت: دومین اقدام خداپسندانه در این رزمایش جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط خیرین امنیت‌ساز، جامعه خیرین پلیس در استان، کمیته امداد و همکاران دریا دل در نیروی انتظامی استان است.

 

 

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان کرمان رتبه دوم کشوری در زمینه توزیع کمک‌های مؤمنانه در سطح کشور را در کشور به خود اختصاص داده، گفت: دیار کریمان و دیار حاج‌قاسم باید همین روحیه را داشته باشند.

ناظری عنوان کرد: در این رزمایش بیش از ۸ هزار و ۹۰ بسته حمایتی و معیشتی به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۹۶۵ میلیون تومان به مناطق محروم شهرستان‌های کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج در جنوب و ریگان، نرماشیر و فهرج در شرق استان و بخشی دیگر در حاشیه شهر کرمان توزیع می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: در این طرح بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی، 2 هزار و ۵۴۲ پک تحصیلی، بیش از یک‌هزار دست پوشاک گرم، بیش از ۴ هزار پک بهداشتی، کفش، کیف مدرسه، دارو و ... توزیع می‌شود.

 

وی  ادامه داد: بخش سوم این رزمایش اختصاص به اقدام جهادی دارد که امسال نیروی انتظامی استان برای اولین بار در قالب کارگروه‌های جهادی در این حوزه ورد پیدا کرد تا بتواند بخش کوچکی از آلام مردم را در مناطق محروم با همکاران خود در حوزه مهندسی و معاونت مهندسی استان و شهرستان‌ها و با همکاری قرارگاه جهادی امام رضا (ع) این امر مهم را در دستور کار خواهیم داشت.

ناظری با اشاره به اینکه این کار ارزشمند محدود به هفته ناجا نیست، تاکید کرد: قطعا اقدامات عمرانی  و ساخت و ساز برخی اماکن که برای افراد محروم شروع کرده‌ایم در هفته ناجا تمام نخواهد شد و در طول سال هم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ق/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول