اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مصوبه سرنوشت ساز برای بورسیه‌ها/ تکلیف جدید وزارت علوم درباره جذب هیات علمی

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از تصمیم‌گیری نهایی در مورد بورسیه‌ها در جلسه‌ای با حضور نمایندگان کمیسیون اصل نود و وزیر علوم در ساختمان این وزارتخانه خبر داد.

مصوبه سرنوشت ساز برای بورسیه‌ها/ تکلیف جدید وزارت علوم درباره جذب هیات علمی

علی خضریان در حاشیه جلسه امروز (دوشنبه ۲۸ مهرماه) کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی که با حضور وزیر علوم و معاونان این وزارتخانه و به منظور بررسی وضعیت پرونده های مرتبط با بورسیه ها برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: این جلسه در ادامه جلسات گذشته کمیسیون برگزار و گزارشات، شکایات و پرونده‌های مرتبط با موضوع بورسیه از گذشته تاکنون مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مقرر شد طی جلسه‌ای بحث اختلافی درخصوص دانشجویانی که حکم جذب دارند، اما وزارت علوم معتقد است باید مجدد پرونده آنها مورد بازنگری و بررسی قرار گیرد، طی روزهای آینده و احتمالا در محل وزارت علوم با حضور وزیر، نمایندگان کمیسیون اصل ۹۰، هیات عالی جذب و سایر بخش های تصمیم گیر برگزار شود و تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ گردد. همچنین آن دسته از افرادی که از دیوان عدالت اداری حکم جذب دارند نیز بدون مشکل تعیین تکلیف شده و پذیرش آنها انجام شود.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس مصوبه امروز کمیسیون، وزارت علوم موظف به جذب اعضای هیات علمی براساس اعلام نیاز دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با اولویت فارغ التحصیلان بورسیه شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول