اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ترامپ مجری مناظره بعدی خود با بایدن را به بی‌انصافی متهم کرد

رئیس‌جمهور آمریکا پیش از انجام مناظره نهایی در مقابل رقیب دموکراتش بار دیگر خود را قربانی بی‌عدالتی مجریان مناظره‌ها جلوه داد و «کریستِن وِلکِر»، مجری شبکه ان‌بی‌سی نیوز را «فوق‌العاده بی‌انصاف» توصیف کرد.

ترامپ مجری مناظره بعدی خود با بایدن را به بی‌انصافی متهم کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا پیش از انجام مناظره پایانی، مجری انتخاب شده برای اداره مناظره را مورد حمله لفظی قرار داد. 

ترامپ در توییتی نوشت: او («کریستِن وِلکِر» مجری شبکه ان‌بی‌سی نیوز) همیشه وحشتناک و بی‌انصاف بوده، مثل اغلب خبرنگاران اخبار جعلی، اما من با این حال بازی خواهم کرد.

وی در تجمع انتخاباتی در شهر «جینسویل» ایالت ویسکانسین هم بار دیگر به ولکر تاخت و گفت: من او را مدتهاست می‌شناسم، او فوق‌العاده بی‌انصاف است اما عیب ندارد.

به گزارش «اسپوتنیک»، ترامپ بعد از آن مجری ان‌بی‌سی نیوز را مورد انتقاد قرار داده که روز شنبه نشریه آمریکایی «نیویورک پست» گزارش داد ولکر در گذشته به عنوان یک دموکرات برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام کرده بود و خانواده وی به این حزب کمک مالی زیادی کرده است. خانواده وی همچنین در سال ۲۰۱۲ کریسمس را با خانواده اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در کاخ سفید جشن گرفتند.

با این حال سخنگوی شبکه ان‌بی‌سی در مصاحبه با نشریه پولیتیکو گفت ولکر از سال ۲۰۱۲ هیچ وابستگی حزبی ندارد.

ترامپ همواره مجریان مناظرات را به داشتن تعصب علیه خود و به نفع طرف مقابل متهم کرده است. بعد از اولین مناظره در مقابل بایدن در ۲۹ سپتامبر ترامپ با انتشار تصویری در توییتر مدعی شد علاوه بر بایدن با «کریس والاس» مجری مناظره به عنوان حریف روبرو بود.

بر اساس اعلام کمیسیون مناظره‌های انتخاباتی آمریکا محور‌ مناظره پایانی ترامپ و بایدن، مسائل مربوط به تغییرات اقلیمی، روابط نژاد‌های مختلف در آمریکا، بیماری کووید-۱۹ و دیگر مسائل خواهد بود.

بر اساس گزارش این کمیسیون، ممکن است سوالاتی درباره رهبری در آمریکا، بحث خانواده و امنیت ملی در این کشور نیز پرسیده شوند.

کمیسیون مناظره‌های انتخاباتی آمریکا همچنین افزود بسته به اخباری که در روز‌های آخر منتهی به این مناظره منتشر می‌شوند، ممکن است مباحث در این مناظره نیز تغییر کنند.

این مناظره قرار است ۲۲ اکتبر (اول آبان ماه) در ­شهر «نَشویل‌» ایالت‌ «تِنسى‌» بر‌گزار شود.

ترامپ و بایدن روز ۲۹ سپتامبر (هشتم مهرماه) در مناظره اول مقابل یکدیگر قرار گرفتند و به گفته برخی رسانه‌های آمریکا این مناظره یک شرمساری ملی بود.

قرار بود مناظره دوم این دو نامزد انتخاباتی روز پانزدهم اکتبر (۲۴ مهر) به صورت مجازی برگزار شود که با مخالفت دونالد ترامپ مواجه شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول