اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

صفایی: سلامتی ورزشکاران در خطر است/ لیگ والیبال باید متمرکز برگزار شود

پشت خط زن تیم والیبال سایپا گفت: شیوع و گسترش ویروس کرونا موجب شده تاسلامتی همه، مخصوصاً ورزشکاران در خطر باشد.

صفایی: سلامتی ورزشکاران در خطر است/ لیگ والیبال باید متمرکز برگزار شود

رضا صفایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شیوع ویروس کرونا و برگزاری تمرینات تیم والیبال سایپا اظهار داشت: باشگاه سایپا تمام شرایط را برای حفظ سلامتی بازیکنان خود فراهم کرده است، اما با این حال در این مدت شاهد بودیم که برخی از بازیکنان و مربیان تیم دچار کرونا شدند.

وی ادامه داد: این ویروس هنوز هم برای مردم و پزشکان هم ناشناخته و پیچیده است. اصلاً نمی توان روند حرکتی آن را پیش بینی کرد و فقط باید با رعایت پروتکل های بهداشتی مانع از گسترش و انتقال آن شد. تمرینات تیم سایپا هم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود تا لیگ برتر یک بار دیگر پیگیری شود.

پشت خط زن تیم والیبال سایپا درمورد نحوه برگزاری ادامه رقابت های لیگ برتر خاطرنشان کرد: در روزها اخیر دیدم که فدراسیون سه مدل را پیشنهاد داده است که البته مدل های اول و دوم آن عملاً منطقی نیست. تنها مدل سوم قابلیت اجرایی دارد. ضمن اینکه شاید خوب باشد که فدراسیون هرچه زودتر نظر مربیان لیگ برتری را هم جویا شود و با آنها مشورت کند.

صفایی گفت: با این حال من به عنوان یک بازیکن پیشنهاد می کنم ادامه مسابقات لیگ در دو گروه و به صورت متمرکز برگزار شود، چراکه در این شرایط قدرت نظارت فدراسیون بر تیم های بیشتر می شود و مسابقات زودتر به اتمام می رسد و کمتر کسی از ویروس کرونا آسیب می بیند. 

وی عنوان کرد: به هر حال چندین بازیکن تیم ملی در لیگ برتر حضور دارند و باید به فکر سلامتی آنها هم بود. ضمن اینکه این روزها سلامتی همه مردم مخصوصاً ورزشکاران در خطر است و باید شرایطی فراهم شود که تلفات این ویروس منحوس به حداقل برسد. فکر می کنم برگزاری لیگ والیبال به صورت متمرکز یکی از روش هایی باشد که به برگزاری مسابقات و حفظ سلامتی ورزشکاران کمک کند. امیدوارم تصمیم گیری در این مورد هرچه زودتر انجام شود تا بتوانیم برای آینده برنامه ریزی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول