اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آموزش مجازی مدیریت بحران به تهرانی‌ها

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان مدیریت بحران شهر تهران از ارائه آموزش مجازی مدیریت بحران به تهرانی‌ها خبر داد.

آموزش مجازی مدیریت بحران به تهرانی‌ها

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، حیدر کلهری درباره آموزش مجازی مدیریت بحران اظهارداشت: تهران با مخاطرات زیادی از جمله زلزله، آتش سوزی، سیل، طوفان و رعد و برق مواجهه است. از این رو مطالب آموزشی مدیریت بحران در دو بخش تئوری و عملی تقسیم‌بندی شده و در سامانه آموزش مجازی مدیریت بحران قرار داده شده است.

کلهری افزود: با توجه به شکل طراحی سامانه آموزش مجازی، مطالب تئوری شامل آمادگی در برابر زلزله، آتش سوزی، سیل، طوفان است که بیش از 80 درصد مطالب آموزشی این دوره را شامل می‌شود و به روش مجازی به مخاطبان آموزش داده می‌شود.

وی گفت: شهروندان پس از کسب حداقل امتیاز لازم در آزمون بخش تئوری که به صورت مجازی در این سامانه انجام می‌شود، می‌توانند در فرصتی مناسب در دوره عملی که با رعایت پروتکل های بهداشتی در پایگاه ویژه مدیریت بحران مناطق 22گانه برگزار می‌شود، حضور یابند.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان مدیریت بحران شهر تهرانب با بیان اینکه شروع و پایان دوره آموزشی ابتدا و پایان هر ماه است گفت: فرآیند سامانه آموزش مجازی به شکلی طراحی شده که دوره آموزشی هر ماه یک بار برگزار و امکان شرکت در آزمون نیز در هر دوره فقط یک بار امکان پذیر است. امکان شرکت در دوره در ماه‌های بعد هم برای داوطلبان عضویت در خانه دوام و ایمنی مهیا است. 

کلهری گفت: امکان ورود به سامانه و شرکت در دوره آموزشی با تلفن همراه هوشمند نیز مهیا است و شرکت کنندگان امکان سوال و دریافت پاسخ از مدرسان دوره آموزشی در سامانه را دارند. پس از پایان دوره آموزشی در هر ماه لیست قبول شدگان در سامانه قرار می‌گیرد و با توجه به این لیست می‌توان دوره آموزش عملی را برگزار کرد. در صورتی که امتیاز لازم را در آزمون مجازی کسب نشود نیاز به ثبت‌نام مجدد نیست و می‌توان با همان اطلاعات در دوره آموزشی ماه بعد شرکت کرد.

وی گفت: در این سامانه آموزشی نقشه مراکز امن اضطراری محله ها، آموزش فوریت های پزشکی و حمایت های روانی لازم پس از بحران نیز قرار داده شده است و شهروندان برای ثبت نام در این سامانه آموزشی می توانند به نشانی tdmmo.tehran.irمراجعه و آموزش های لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول