اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

افزایش مرگ و میر بیماران کرونایی در «استان تهران»/با کمبود تخت بیمارستانی مواجه هستیم

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران با بیان اینکه میزان مرگ و میر بیماران کرونایی در استان تهران بسیار بالاست، گفت:‌بیماران غیر اورژانسی به مراکز سرپایی مراجعه کنند.

افزایش  مرگ و میر بیماران کرونایی در «استان تهران»/با کمبود تخت بیمارستانی مواجه هستیم

نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «اکنون وضعیت مراکز درمانی استان تهران در درمان بیماران کرونایی چگونه است؟»، اظهار داشت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان تهران به بیش از 5500 بیمار رسیده است؛ به طوری که در 24 ساعته گذشته نزدیک به 800  بیمار  جدید بستری داشتیم.

وی با اشاره به اینکه میزان مرگ و میر بیماران کرونایی در استان تهران بسیار بالاست، ادامه داد: تنها کاری که اکنون انجام داده‌ایم، افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی در تمام گروه‌های مختلف در استان تهران است.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران با تأکید بر افزایش و تشدید نظارتها بر مراکز درمانی استان تهران، بیان داشت: عمدتا بحث مهم ما اکسیژن رسانی است؛ همچنین اینکه پروتکل‌ها و خط مشی درمانی درست انجام می‌شود.

توکلی در پاسخ به این پرسش که «چرا برخی بیماران مبتلا به کرونا در خصوص بستری و پذیرش دچار مشکل هستند؟»،گفت: بله، متاسفانه این مشکل وجود دارد و مقداری در تخت بیمارستانی با محدودیت روبرو هستیم؛ البته برنامه ریزی می‌کنیم تا تخت‌ها را در سیستم نرم افزاری، یکپارچه و هماهنگ کنیم.

وی اضافه کرد: قصد داریم با راه اندازی سامانه‌ای، مردم بتوانند در جریان بیمارستان‌هایی که ظرفیت پذیرش و تخت خالی دارند، قرار گیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول