اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

دارت مجازی قهرمانی جهان| صعود رجبی به مرحله حذفی

زهرا رجبی به مرحله حذفی مسابقات دارت مجازی قهرمانی جهان راه پیدا کرد.

دارت مجازی قهرمانی جهان| صعود رجبی به مرحله حذفی

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، تیم ملی دارت کشورمان در پنجمین و آخرین بازی مرحله گروهی رقابت‌های دارت مجازی قهرمانی جهان و در گروه 2 مقابل تیم ملی هند صف آرایی کرد و صاحب 7 پیروزی و یک باخت شد.

در بخش بانوان زهرا رجبی قهرمان دارت ایران در سال 98 و دارنده مدال طلای مسابقات اوپن جهانی شیراز در سال 2019 مقابل ۲ نماینده هند به پیروزی دست یافت و در مجموع رقابتهای گروهی با کسب 10 برد و یک باخت به عنوان صدرنشین گروه 2 با اقتدار به مرحله حذفی این مسابقات صعود کرد.

مهشاد عوض زاده دیگر ملی پوش کشورمان در بخش بانوان و دارنده نشان طلای دوبل مسابقات جهانی 2017 کوبه ژاپن هم با 2 برد متوالی برابر دارترهای هند در مجموع صاحب 8 برد و 3 باخت شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت تا برای صعود به مرحه حذفی منتظر مسابقه تیمهای هند و اسلواکی باشد.

در بخش مردان علی عزیزی با وجود 2 برد و جواد بیات با یک برد و یک شکست نتوانستند در جمع 4 نفر برتر جدول قرار بگیرند و از راهیابی به دور حذفی بازماندند. این ۲ ملی پوش کشورمان در این مسابقات هرکدام از 11 بازی صاحب 6 برد و 5 باخت شدند.

مسابقات دارت مجازی قهرمانی جهان با حضور 192 دارتر در قالب 47 کشور و در 8 گروه برگزار می شود که از هر گروه 4 نفر برتر به مرحله یک شانزدهم نهایی راه خواهند یافت.


تیم ملی چهار نفره دارت کشورمان در گروه 2 این رقابتها با تیمهای پاکستان، آفریقای جنوبی، مصر، اسلواکی و هند همگروه بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول