اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آغاز طرح جهادی پویش #جریان_خون در شهرستان قدس

پویش جهادی جریان خون از ۲۷ مهرماه به مدت ۴ روز در مصلی شهرستان قدس آغاز به‌کار کرد.

آغاز طرح جهادی پویش #جریان_خون در شهرستان قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، پویش جهادی جریان خون به همت گروه جهادی شهید مدافع حرم محمد بلباسی و با همکاری سازمان انتقال خون ایران و ادارات شهرستان در مصلی شهرقدس از امروز آغاز شد.

در اولین روز از آغاز به‌کار این پویش، تعدادی از مردم و مسئولین با حضور در مصلی شهرستان قدس با اهدای خون در این پویش جهادی و مردمی شرکت کردند و زندگی دیگری به نیازمندان به خون بخشیدند‌.

نیکوکاران برای اهدای خون میبایست شرایطی از جمله داشتن حداقل سن ۱۸ سال تمام و حداکثر ۶۰ سال و اهداکنندگان مستمر تا ۶۵ سال، حداقل وزن ۵۰ کیلوگرم، فاصله اهدا خون هر هشت هفته یک بار مشروط به آنکه تعداد دفعات آن در طول یک سال از چهار بار بیشتر نشود را داشته باشند.

همچنین همراه داشتن اصل کارت شناسایی مانند شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه و برای اهداکنندگان بار اول ارائه کارت ملی الزامی است.

واجدین شرایط می‌توانند برای شرکت در این پویش خداپسندانه از ۲۷ تا ۳۰ مهر ماه به مدت چهار روز از ساعت ۹ الی ۱۷ به مصلی شهرستان قدس مراجعه کنند.

به گزارش فارس، استقبال قابل توجهی از پویش اهدای خون در شهرستان قدس صورت گرفت و این در حالی است که در این منطقه با جمعیت حدود ۴۲۰ هزار نفر تنها یک پایگاه انتقال خون وجود داشته که در مناسبت‌های خاص تعطیل بوده و به‌صورت موقت فعالیت دارد و این مهم می‌طلبد که مسئولین ذیربط نسبت به دائمی شدن آن اقدام نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول