اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

حمایت دستگاه قضایی از تولید و اشتغال در اسلامشهر

رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر، گفت: تمام سیاست‌های دستگاه قضایی حمایت از تولید و اشتغال و جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی است.

حمایت دستگاه قضایی از تولید و اشتغال در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس اسلامشهر، رضا کمیلی مقدم شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از یک کارخانه تولیدی لاستیک در جمع مدیران و نمایندگان کارگران این شرکت، اظهار کرد: تمام سیاست‌های دستگاه قضایی جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی و حمایت از تولید و اشتغال است.

رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر، بابیان حدیثی از امام رضا (ع) که می‌فرماید: هر کسی اندوه مومنی را برطرف سازد، خداوند در روز قیامت از او رفع اندوه می‌کند، افزود: رویکرد همه ما این است که دردها و مشکلات مردم را مرتفع سازیم و در شرایط فعلی، هیچ رسالتی جز تقویت و ترویج امید به آینده روشن در جامعه نداریم.

وی با اشاره به اهمیت رونق تولید و جهش تولید که توسط مقام معظم رهبری بیان و تاکید شده گفت: همه برنامه‌ها و سیاست‌های ما در تمام ارکان نظام باید حول محور تولید و بر پایه ارتقای کمی و کیفی تولید و اتکا به توان و تولید داخلی متمرکز شود، تا مانع از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی فعال و آسیب رسیدن به جامعه کارگری شود.

کمیلی مقدم از فعالیت بیش از ۱۰۰ هزار کارگر در سطح شهرستان اسلامشهر خبر داد و بیان کرد: ماموریت تمام دستگاه‌های حاکمیتی در اسلامشهر، حمایت از تولید بوده و در این راستا با وجود ۱۷ واحد تولیدی بحرانی در سطح شهرستان، اجازه ندادیم حتی یک واحد تعطیل و کارگران وارد معضلاتی که در سایر نقاط کشور وجود دارد، شوند.

وی با تاکید بر اینکه در راستای حمایت از تولید و جامع کارگری ا،جازه تغییر کاربری و تعطیلی هیچ واحد صنعتی و تولیدی را به کسی نمی‌دهیم، اظهار کرد :از تمامی ظرفیت های قانونی در جهت حمایت از رونق تولید و ایجاد اشتغال جدید در شهرستان استفاده می‌کنیم، باید امر تولید با تمام قدرت و اراده جمعی ادامه پیدا کند.

رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر با اشاره به مشکل به وجود آمده در صدور رای بر علیه شرکت لاستیک ایران تایر، خاطرنشان کرد: با تمام توان و قدرت در امر تولید و افزایش تولید، تلاش و کوشش کنید و اجازه ندهید ذره ای هم اضطراب به امر تولید. کارگران وارد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس در پی صدور اعلام رای اعلام ورشکستگی شرکت در حال فعالیت ایران تایر، از سوی شعبه ۱۸ دادگاه تجدیدنظر استان تهران و بروز نگرانی و اضطراب در بین کارگران شاغل در این شرکت، رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر به همراه رئیس دادگاه بخش چهاردانگه ،رئیس شعبه سازمان تامین اجتماعی، فرمانده سپاه ناحیه چهار دانگه و مسئول حوزه بسیج کارگری شهرستان اسلامشهر ،با حضور در شرکت تولیدی لاستیک ایران تایر ضمن بازدید از خطوط تولیدی شرکت ،از نزدیک در جریان امور تولید و مشکلات شرکت قرار گرفته و ضمن گفتگو با مدیران واحدهای این واحد تولیدی، قول مساعد و استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی برای رفع مشکل کارگران دادند.

شرکت تولیدی لاستیک ایران تایر که از سال ۱۳۳۷ به عنوان نخستین واحد تولید لاستیک کشور فعالیت خود در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر را آغاز کرده، در حال حاضر بیش از ۲۵ نوع لاستیک در سایز های مختلف برای ماشین آلات راهسازی تولید می‌کند که برخی از این محصولات به صورت انحصاری و در سطح خاورمیانه در این شرکت تولید می‌شود.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول